Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Monolithos
#21852
PlaystationStation Portable sælges med Custom firmware 3.40 OE-A så Du har mulighed for at installere homebrews bla. Dosbox, ScummVM, Atari, Nintendo, Super Nintendo, Sega Genesis m.m kommer også med Sandisk Memory Stick pro duo 4GB og spillet Tekken: Dark Resurrection og selvfølgelig kvitteringen (Købt i Merlin d.02.07.07) og som ekstra medfølger USB Kabel med ‘kortlæser’. Skal siges at der fra start er installeret emulators som gerne skulle være up-to-date så den er ready to go! Og som ekstra bonus så følger Final Fantasy 7 (originalt) med til PSX, som kan laves om til ISO’s så man har mulighed for at spille det på sin PSP.

Konsolen er i fin stand uden ridser og leveres med original boks samt de diverse manualer.

Sælges for 1200,-kr
Senest rettet af Monolithos 26. jul 2007, 14:52, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af azrael
#21854
Regner med du skal have den nye PSP "slim" i stedet for... :p
Af Monolithos
#21856
nej, fordi jeg skal til at flytte så altid godt med nogle ekstra money evt. til en PS3 :P

Men bruger den aldrig så kunne lige så godt bare sælge den, er Du interesseret? :P
Brugeravatar
Af azrael
#21865
Umiddelbart tror jeg ikke det er noget for mig, men jeg vil da lige overveje det... :)
Af fisk2202
#21883
Jeg kunne godt finde på at smide 1000,-kr efter den;)
Hvor bor den???
Af Monolithos
#21888
hey Fisk,

hvad siger du til 1100kr? Og bor på bornholm
Af fisk2202
#21889
Bornholm.... 8)
ØV.. Har desværre KUN 1000,-kr at gøre godt med...