Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Toranaga
#74898
Fra marts 2007.
Med S-IPS panel.
Fungerer 100% uden fejl.
Ikke-ryger.
Kvittering haves.

1.400kr.

Jeg har ikke emballage, så der er nok tale om afhentning i 7752 Snedsted. Evt. vil jeg køre dig i møde lidt af vejen.

Da adviseringssystemet i forummet ikke virker så skriv til [email protected]
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#74914
Mht. svar ved nye posts, så skal du ind i din profil og slå det til. Hvis du stadig ikke får nogen svar, så er det pga. spamfilter på din mail. Du skal tilføje rasmus-snabelA-flatpanels.dk til din safe-liste.
Af Toranaga
#74920
yakken skrev:Mht. svar ved nye posts, så skal du ind i din profil og slå det til. Hvis du stadig ikke får nogen svar, så er det pga. spamfilter på din mail. Du skal tilføje rasmus-snabelA-flatpanels.dk til din safe-liste.
Det ER slået til i min profil og spam filter er slået fra i min mail administration hos one.com. :o

For mig har det aldrig virket med adviseringer herfra hvilket er ret træls, men jeg troede egentlig bare det var generelt.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#74924
Mine one.com konti modtager heller ikke mails herfra, så det er muligvis deres server der er problemet. Når jeg bruger andre adresser, så virker det fint.
Af Toranaga
#74938
yakken skrev:Mine one.com konti modtager heller ikke mails herfra, så det er muligvis deres server der er problemet. Når jeg bruger andre adresser, så virker det fint.
Ok, du har aldrig overvejet at bede dem om at hvidliste adressen? O_O