Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Toranaga
#73992
Jeg overvejer en ny Dell U2410 og vil høre om nogen vil byde på min 2007wfp.

Fra marts 2007.
Med S-IPS panel.
Fungerer 100% uden fejl.
Ikke-ryger.
Kvittering haves.

Jeg har ikke emballage, så der er nok tale om afhentning i 7752 Snedsted. Evt. vil jeg køre dig i møde lidt af vejen.
Af Mathias_MM
#74285
Puh, det kunne godt have en smule interesse hvis prisen ellers er rigtig - men jeg har absolut ikke mulighed for at komme i nærheden af Snedsted. Er der nogle andre steder i Jylland du kommer fra tid til anden evt?
Af Toranaga
#74356
Mathias_MM skrev:Puh, det kunne godt have en smule interesse hvis prisen ellers er rigtig - men jeg har absolut ikke mulighed for at komme i nærheden af Snedsted. Er der nogle andre steder i Jylland du kommer fra tid til anden evt?
Jeg er somme tider i nærheden af Ålborg og Herning til bryllupsfotografering. Hvor bor du?
Af Mathias_MM
#74378
Toranaga skrev:
Mathias_MM skrev:Puh, det kunne godt have en smule interesse hvis prisen ellers er rigtig - men jeg har absolut ikke mulighed for at komme i nærheden af Snedsted. Er der nogle andre steder i Jylland du kommer fra tid til anden evt?
Jeg er somme tider i nærheden af Ålborg og Herning til bryllupsfotografering. Hvor bor du?
Mine de gamle bor nær Herning, så det er nok ikke ren galt hvis det skulle være...

Hvor meget har du forestillet dig? Det er muligvis ikke liige tiden til at købe en 2007wfp mere som et impulskøb, men det er godt nok fristende..
Af Toranaga
#74384
Jeg skal faktisk til Ringkøbing på lørdag, så hvis du er intereseret i en "hurtig" handel, så vil jeg levere den på en adresse i Herning for 1.500kr.