Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Hanga
#252842
Torben Rasmussen skrev:Den er skrevet på dansk, men den skal lige laves på engelsk også. Og så er der et par billeder der skal rettes lidt til.
Oversætter i selv artiklerne, eller har I andre til det? Lidt ærgerligt at det forsinker jeres glimrende anmeldelser.
#252845
Vi har i dag fået tilsendt vejl. priser på Loewe bild 5 OLED.

- Loewe bild 5 OLED 55" fra kr. 32.999,-
- Loewe bild 5 OLED 65" fra kr. 45.999,-

"Fra" fordi de findes i forskellige konfigurationer. F.eks. denne:

- Sætpris for skærm (bild 5.55 OLED 55”) + soundbar + table stand = kr. 34.999,-
- Sætpris for skærm (bild 5.65 OLED 65”) + soundbar + table stand = kr. 47.999,-
Af Hanga
#252847
Jeg har primært haft øjne på Sony A1 og Panasonic EZ950, men de Loewe skærme ser også spændende ud. Jeg har dog lidt svært ved at gennemskue forskellen på de forskellige "bild" serier? Jeg er med på at der f.eks. er indbygget harddisk til forskel på bild 4 og 5, men er der andre forskelle?
#252939
Hvis jeg skal gætte, så er billedkvaliteten den samme. Ligesom hos LG. Det er dog ikke noget Loewe har fortalt mig.

Vi overvejer at spørge Loewe om vi må låne en af modellerne til test. I den forbindelse kan vi nok få afklaret en del ting. Det er jo ret spændende hvad Loewe har gang i.
#252941
Et af de andre test-sites berettede, at Loewe på en messe havde fortalt at i hvert fald Bild7 fik præsorterede paneler, som ikke havde banding på de mørke farver.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12