Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Holt
#104188
Hey,

Har bestilt en VT20 som skal smækkes op på et vægophæng. En Vogel's ting som også er bestilt og ankommet. Nu vil jeg så sætte vægophænget op så alt er klart til den fantastiske VT20 vælter ind af døren :) Imellemtiden må den gammle Toshiba så op på vægophænget.

I manualen ser det ud til at de 4 huller til vægophæng IKKE er placeret i center af skærmen, men lidt under midten, spørgsmålet er så hvor meget ? Nogen der ved det eller kan måle efter på deres eksemplar ? Det vil jo være rart at vide inden vægophænget monteres O_O
Af Hans CL
#104272
Hej!

Jeg er i samme situation som dig; jeg har modtaget det bestilte vægophæng, men har endnu ikke modtaget Pana'en.

Hvis du ikke kan vente med at sætte dit nye ophæng op, til nogen har fået målt deres TV, kan jeg måske hjælpe. På nettet har jeg efter en hurtig søgning fundet følgende billede (det viser bagsiden af en amerikansk version af Pana'en, men mon ikke hullerne er placeret det samme sted i de europæiske udgaver?)

[img]http://images.televisioninfo.com/images ... 0-back.jpg[/img]

Ud fra dette billede har jeg i hvert fald sjusset, at de nederste huller er placeret ca. 15 cm over bundkanten (det er lidt vanskeligt at bedømme, da bunden jo buer nedad ind mod midten), og de øverste huller sidder 30 cm højere oppe.

M.v.h.

Hans
Af trykkertor
#104296
Det er rigtig.
Samme pladsering af hullerne på den Europæiske modellen.
Kik forøvrig på side 6 i brugervejledningen der er tilgængelig på Panasonic sine sider.