Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#102372
Hej Drenge.

Jeg har lige modtaget mit ellers så flotte Samsung PS50C7705 med posten i fredags.

Så her i går aftes får jeg endelig startet det op og sætter mig og kigger på det i ja 5 min, så ligepludselig kommer der en masse mærkelig farver hen over skærmen, og jeg tænker at jeg hellere lige måtte slukke tvet, så efter nogen gange med sluk tænd så kommer der endelig billede på igen.

Så går der 5 min og bam så forsvinder billede, jeg kan se at selve skærmen prøver at tænde billede ved at den blinker sådan med små intervaller, men der sker intet.

Nu har jeg altså sprit nyt tv men kun med lyd:-(

Jeg har købt det hos Komplett.dk
Nogen som kender regler for ombytning, altså skal de bytte tvet eller hvordan virker det?
Altså det måtte jo have været defekt fra start af.
#102373
Blaath skrev:Hej Drenge.

Jeg har lige modtaget mit ellers så flotte Samsung PS50C7705 med posten i fredags.

Så her i går aftes får jeg endelig startet det op og sætter mig og kigger på det i ja 5 min, så ligepludselig kommer der en masse mærkelig farver hen over skærmen, og jeg tænker at jeg hellere lige måtte slukke tvet, så efter nogen gange med sluk tænd så kommer der endelig billede på igen.

Så går der 5 min og bam så forsvinder billede, jeg kan se at selve skærmen prøver at tænde billede ved at den blinker sådan med små intervaller, men der sker intet.

Nu har jeg altså sprit nyt tv men kun med lyd:-(

Jeg har købt det hos Komplett.dk
Nogen som kender regler for ombytning, altså skal de bytte tvet eller hvordan virker det?
Altså det måtte jo have været defekt fra start af.
Jeg synes du skulle se denne side inden du ringer til dem.
http://www.forbrug.dk/Artikler/Dine-ret ... 1A55EC0D6A
Af noxity
#102374
Tag kontakt til komplett hurtigst muligt, de har helt sikkert en DOA ordning med Samsung. Så hvis du sender den hurtigt retur, så får de sikkert en ny med det samme (Hvis de altså har flere på lager).
Af Blaath
#102375
Det var en god side.

Men jeg vil mene jeg har min returret, man kan da ikke sælge noget der ikke virker.

Jeg har bare hørt om så mange der får en tekniker på besøg via den Prestige support der er på Samsung tv.
Og så går der nogen dage og så er det samme fejl.

Altså jeg kunne sagtens brue den reperations support Samsung har, men er ikke meget for at gøre det, da jeg ikke er sikker på det holder i længden. Plus jeg ville tegne en forsikring på tvet og det kan jeg ikke nu hvor den har været til rep så
Af Blaath
#102376
Ja jeg må prøve at ringe til dem imorgen:-( Jeg håber de kan se det fra min side.

Men er der nogen af jer drenge som har hørt om denne fejl ved Plasma før?
Jeg er helt bange for at tage et nyt Plasma tv igen fra dem
Af Shooter DK
#102399
hvis du sender det tilbage i samme stand som du modtog det kan du få dine penge tilbage dog skal du så selv betale fragt her referes til dørsalgsloven om 14 dages returret.

hvis det er en nordic model så kan du næsten være sikker på at samsung yder den service at hente det hos dig men dog kun hvis det er en nordic model.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#102402
Der vil jo altid være et par skærme i en hel sending, som har en eller anden fejl, der eksepmelvis medfører DOA. Det kan du ikke gardere dig imod i denne prisklasse. Man kan naturligivs ikke sælge et defekt produkt og løbe fra forpligtelserne bagefter, så jeg kan ikke se hvorfor du skulle frygte noget. Du behøver jo ikke sige, at det virkede i 5 minutter først. Hvis de insisterer på at ville forsøge at reparere TV'et, så benytter du blot din returret i stedet - spørg dem hvordan deres procedure er.
Af Blaath
#102412
Jamen i har nok ret.

Jeg vil egentlig helst ikke have penge igen, jeg vil bare have et nyt, og gerne så det ikke tager flere uger inden det kommer.
De vil jo nok have det til samsung for at de kan se det ikke er mig selv der har ødelagt noget..

Men altså har læst flere steder på nettet at der har været andre der har prøvet samme fejl og samsung godt ved det kan ske med deres tv.

Håber de har et bud der kan hente mit tv:-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#102416
Altså: Samsungs egen service henter og bringer. Hvis du bare vil returnere og købe et andet sted indenfor de 14 dages returret, så skal du selv sørge for transport - firmaet kan dog ofte hjælpe dig med at finde et firma der vil fragte.
Af Blaath
#102425
Netop.. Jeg vil ikke have det til rep ved Samsung. Jg vil have et nyt tv fra firmaet.
Så jeg skal nok selv betale for fragt, men det blev jo leveret Defekt, derfor vil jeg ikke vente på rep i 3 uger inden jeg får det igen. plus når det har været til rep så kan jeg ikke tegne forsikring på det.. Var meningen jeg skulle gøre det mandag.. Men tvet fungerede ikk hehe
Af Nico
#102435
Blaath skrev:Netop.. Jeg vil ikke have det til rep ved Samsung. Jg vil have et nyt tv fra firmaet.
Så jeg skal nok selv betale for fragt, men det blev jo leveret Defekt, derfor vil jeg ikke vente på rep i 3 uger inden jeg får det igen. plus når det har været til rep så kan jeg ikke tegne forsikring på det.. Var meningen jeg skulle gøre det mandag.. Men tvet fungerede ikk hehe
Jeg afleverede et B855 tilbage defekt, men butikken sendte det til rep. uden at have informeret mig om det. Fortalte dem jeg ønskede at benytte de 14 dages returret, da jeg ikke have ytret ønske om at det skulle til rep. Så jeg fik pengene tilbage med det samme.