Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af westahn
#101230
fedt - nu mangler vi bare en test her på siden 8)
Af claustrier
#101238
'Terrible, terrible viewing angle...'

Nu har jeg godt nok kun set C7000' eren, men den har da fantastisk billede set fra siden sammenlignet med f.eks. C6000' eren der jo _stinker_ på det felt????

Regner da ikke med at 8000' eren og 7000' eren er forskellige på det punkt, det er jo kun dynamic backlight der adskiller de 2? Eller hvad?
Af enfen
#101243
Hvis du læser anmeldelsen, vil du se, at 7-serien har bedre viewing angle end 8-serien. Viewing angle har ikke noget med selve billedekvaliteten at gøre, når du ser på billedet ligefor.
Af casiraghi
#101244
lyder mærkeligt med den kritik af viewing angle.. jeg syntes mit ser ganske glimrende ud et pænt stykke ud til siderne..
Af Suneee
#101478
Jeg var inde og se C8000 i en butik her i Tjekkiet i weekenden. Viewing Angle er elendig. Ser rent faktisk bedre ud på C7000. Desuden prøvede jeg 3d brillerne, og skærmen var placeret omkring 30 cm over gulvet, hvilket gjorde at jeg stod "højt" i forhold til billedet, og 3d brillerne virkede faktisk ikke før jeg satte mig ned på gulvet, direkte mod tv'et.
Af ajhals
#101481
Jeg ville ikke stole alt for meget på Televisioninfo, prøv at læse deres anmeldelse af LG LE8500, der skriver de bl.a. at den har "Terrible Blacklevel", som målte til 0.42, samme som Rasmus i hans anmeldelse målte til 0.00...... Tror sgu de har spist lidt for mange svampe eller noget i den bix.... :D !