Hvis du har testet eller kort afprøvet en skærm og du ønsker at dele dine erfaringer med andre.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358155
joerlund skrev: 15. apr 2024, 11:26 Så lykkedes det endelig efter 4 mdr.

Beløbet er tilbage på min konto.
Og Samsung har givet et voucher på -30% til indkøb af et' nyt produkt på deres hjemmeside.

Hmmm. Mon det bliver et TV?
Min umiddelbare tanke er vel at med mindre du køber lige når de laucher nye TV, så er prisen nok stadigvæk lavere andre steder?
#358165
KimKaos skrev: 15. apr 2024, 12:15 Sikke en sur sag - men det er godt at der bliver gjort opmærksom på ElGig efterhånden super elendige service - kan kun anbefale at folk finder en helt anden forhandler
Jeg kan fortælle dig, at uanset om det havde heddet Elgiganten, Power, HifiKlubben, Proshop, eller noget syvende på kvitteringen, så havde oplevelsen været den samme.

Producenterne sætter rammerne for, hvordan de ønsker at reklamations- og garantisager håndteres, så som OP selv skriver i sit oprindelige opslag, så kan man egentligt frit vælge, om man vil fragte fjernsynet til en butik (hvorfra håndteringen vil være identisk, til den som OP oplevede på egen adresse), om man vil have forhandleren til at forestå dialogen mellem dig og producenten (hvorved du vil opleve markant længere behandlingstid, fordi du får en tredjepart til at skulle koordinere al planlægning, inkl. din egen tid), eller om du selv vil forestå kontakten direkte med producenten.

Jeg kan desværre også sige, at uanset om producenten af TV'et hedder Samsung, LG, TCL, Sony, eller noget andet, så er deres håndtering af disse ting nogenlunde identisk, og i alt for mange tilfælde trækker de i langdrag, hvis løsningen ikke er relativt simpel, og kan løses af den første reparatør.
#358337
#358146
Fulgte dit råd og skiftede min "lorte model" ud med det nye 2024 model.
Men jeg bliver meget træt nu... Meget træt.

Er det virkelig sådan man fragter tv til kunderne?
Nægtede modtagelse...
Vedhæftede filer
IMG_20240425_185339.jpg
IMG_20240425_185339.jpg (2.26 MiB) Vist 340 gange
#358343
Det er desværre den virkelighed vi lever i - butikkerne benytter ofte tilfældige vognmænd der lever af at samle vare op fra forskellige forretninger og så kører rundt med dem.

Butikkerne vælger den billigste og ikke alle lever op til det minimum man bør kunne kræve og forvente - Ham der kom med dit tv har åbenbart hentet vare fra en række butikker og smidt dem på ladet uden af gide at bruge tid på at sikre dem - resultatet er som du kan se at dit tv er blevet smidt rundt.

Jeg håber du har sendt dit billede til butikken så de måske tænker sig om næste gang de skal bruge en chauffør
#358354
joerlund skrev: 26. apr 2024, 11:05 #358146
Fulgte dit råd og skiftede min "lorte model" ud med det nye 2024 model.
Men jeg bliver meget træt nu... Meget træt.

Er det virkelig sådan man fragter tv til kunderne?
Nægtede modtagelse...
Fornuftigt med valg af tv, men nu er lorte model, skiftet ud men en lorte chauffør, der næppe ville behandle hans egen fladskærm på den måde, kan godt forstå du nægtede modtagelse. Håber det lykkes at få en skærm hjem til dig i god behold.
#358359
Tro mig... Jeg har sendt dette biledet til både Samsung (Shop hvor jeg købte TV) Samt til fragtfirmaet Bring.
I forhold til Samsung har jeg skrevet til CEO, Samsung shop, Community, Voice Of Customer, samt et opkald for at sikre min returnering af Tv, var registreret.
Dog ingen response eller tilkendegivelse fra andre medarbejdere.
Har også anbefalet Samsung at åbne emballagen for at se tilstand på Tv.

Nu venter vi spændt på deres udmeldelse.

Derfor... Anbefaler jeg at når man har bestilt et tv i den størrelser til levering på sin adresse, at man straks er tilstede ved fragtbil, og sikre at emballagen er intakt, samt at det er opbevaret korrekt. (Dette er dog ingen garanti for tilstand af produktet) Husk at tage billeder.
Vedhæftede filer
image001 (1).png
image001 (1).png (681.78 KiB) Vist 235 gange
#358364
Det er noget skidt. Men nej, uanset er det svært at få sig nogen garanti for at alt er i orden. Skærmen har jo været igennem et utal af transportører inden den nåede til dig. Så selv om den havde set ok ud i den lastbil som kom ud til dig, så er det ingen garanti for noget som helst.
#358366
joerlund skrev: 26. apr 2024, 11:05 #358146
Fulgte dit råd og skiftede min "lorte model" ud med det nye 2024 model.
Men jeg bliver meget træt nu... Meget træt.
Virkeligt træls med de 'uheld' og den kamp du har været igennem...og nu denne fejlhåndtering af fragtmanden - VIRKELIGT nederen :((

Så at Samsung lige nu sælger den valgte model til blot 18.999. Håber du fik det til denne udsalgspris og de 30 % oveni så din pris endte på 13.299 O_O

Krydser fingre for at du snarest får dit nye tv hjem.....