Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358768
Til gengæld kan man ændre brugerfladen til XBM (XrossMediaBar), som mange nok kan huske fra PS3.

Settings -> User Interface -> Menu -> skift til 'xmb'.

Gå nu ud i Main Menu -> Configuration file -> 'Save Current Configuration'.

Genstart RetroArch appen på Apple TV ved at dobbelteklikke på Hjem-knappen og swipe op på RetroArch.
Vedhæftede filer
xmbretroarch.jpg
xmbretroarch.jpg (152.08 KiB) Vist 1661 gange
#358843
Andre der oplever forsinkede (danske) undertekster i en del apps?

På SkyShowtime er det vist generelt, at danske undertekster er forsinket. Ikke ekstremt forsinket, men nok til, at det irriterer. De engelske er så til gengæld lidt foran :D

På Prime Video lader det til at svinge lidt. “First Man” har forsinkede danske undertekster, de engelske er ok. “Contagion” har ingen problemer med danske undertekster.

Ser på ATV 2021.
#359079
Flemming Larsen skrev: 3. jun 2024, 17:36
KBW skrev: 3. jun 2024, 16:36 Har nu købt min Apple TV 4K nummer 2.

Er der en måde at overføre alle indstillinger og apps fra 1'eren til 2'eren?
Der bliver vist nok spurgt om det, når du sætter den op. Alle mine har nøjagtig de samme apps.
Tak
Det vil Jo være fedt såfremt alle brugernavne og adgangskoder ryger med over, nogle apps har ungerne jo lagt ind.

Og indstillingerne har jeg taget herinde fra for 5 år siden, det husker jeg nada af!
#359081
KBW skrev: 3. jun 2024, 18:49
Flemming Larsen skrev: 3. jun 2024, 17:36
KBW skrev: 3. jun 2024, 16:36 Har nu købt min Apple TV 4K nummer 2.

Er der en måde at overføre alle indstillinger og apps fra 1'eren til 2'eren?
Der bliver vist nok spurgt om det, når du sætter den op. Alle mine har nøjagtig de samme apps.
Tak
Det vil Jo være fedt såfremt alle brugernavne og adgangskoder ryger med over, nogle apps har ungerne jo lagt ind.

Og indstillingerne har jeg taget herinde fra for 5 år siden, det husker jeg nada af!
Indstillinger ryger med, men brugernavne og adgangskoder skal desværre bruges.
#359088
Inde under indstillinger -> brugere kan man aktivere 'One Home Screen'. Jeg kan ikke lige huske, hvad den hedder på dansk. Så synkroniseres apps på tværs af alle Apple TV bokse i hjemmet.

Brugernavne og kodeord i apps, undtagen dem fra Apple, skal man dog indtaste igen, desværre. Det er nemmest hvis man har en iPhone med iCloud nøglering, for så gør man det bare i automatisk tekstfeltet på iPhone, når man er i appen på Apple TV.
#359090
Rasmus Larsen skrev: 4. jun 2024, 07:16 Inde under indstillinger -> brugere kan man aktivere 'One Home Screen'. Jeg kan ikke lige huske, hvad den hedder på dansk. Så synkroniseres apps på tværs af alle Apple TV bokse i hjemmet.
Interessant... jeg har to ATV'er i huset og jeg syntes faktisk det er irriterende at de spejler sig. For de spil jeg henter ned i stuen bliver kun spillet der, så de behøver ikke fylde på ATV'en i soveværelset. Kan man undgå det?
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48