17. jul 2017, 19:39
#254039
Hej
jeg vil blot dele min oplevelse med jer herinde, for at gøre det let for mig selv, har jeg blot kopier den sidste mail som jeg sendte til samsung.
Min reklamation blev pure afvist af dem.
Hej
Her kommer en længere roman om det jeg troede skulle være mit drømme tv...
Det hele startede med at jeg købte et 65ks8005 d. 4 dec 2016, da jeg kom hjem med tv'et finder jeg hurtigt ud af at foden ikke kan monteres, da der ikke er noget gevind i tv'et til skruerne som skal holde foden.
Tv'et bliver derefter returneret og jeg får et nyt udleveret d. 9 dec.
Jeg begyndte så småt at bemærke at der til tider er en lys streg i højre side at displayet, som kun kan ses i lyse scener, og det var derfor kun engang i mellem at den var til irritation, f.eks. til fodbold kampe. jeg kontakter min tv pusher, som forsikre mig om at dette IKKE er meningen, tv'et bliver sendt til Rep. d. 13 marts 2017, og kommer tilbage med nyt lcd display.
Tv'et kommer retur med 2 defekte ophængs skruer (møre i gevind) så jeg har ikke mulighed for at hænge mit tv op igen, på mit ny erhvervede tv ophæng. Jeg skriver til samsung kundeservice og har en lang email tråd med en Pernille, som var meget hjælpsom, og bestilte nye skruer til mig, de var dog i restordre, blev sendt til en pakkeshop uden at jeg fik information om dette, og da jeg endelig fik pakken var der kun en skrue i den. Det skal dog siges at jeg nu 2½ måneder efter endelig har fået mine skruer.
Efter noget tid ligger jeg mærke til at der også på det nye display er fejl i billedet, da der er en mørk skygge nedover skærmen. Tv'et bliver sendt til Rep. d.24 april 2017 og kommer igen tilbage med nyt display.
Ultiomo maj, da jeg modtager den første skrue, vil jeg spænde den bag på tv'et, og der bemærker jeg skævheden i mit tv, som er problemet jeg står tilbage med nu. Jeg havde ikke bemærket det før, da jeg blot havde sat mit tv på fod, mens jeg ventede på vægskruerne, og mere havde fokus på om der var fejl på displayet.
Jeg kontakter igen min tv pusher, som fortæller mig at dette ikke kan være rigtigt, og jeg bestiller d. 6 juni. Rep. til afhentning d. 19 juni.
Tv'et bliver afvist af jer, med en forklaring om at et 65" på afvige 5 mm fra kant til kant, men problemet er ikke at tv'et buer. Problemet er, at de første 95 cm er helt lige, hvorefter det laver et knæk, og på de resterende 50 cm har en afstands forskel på 4 mm, hvilket er tydeligt at se når tv'et hænger på væggen.
Så nu, efter 6 måneder, hvor tv'et har været ombyttet, sendt ind og ud fra Rep. flere gange, fået tilsendt nye skruer efter utallige e-mails og Rep. bestillinger, står jeg tilbage med et skævt tv, som i fortæller mig at jeg bare skal leve med? og oven i det en regning på 1875 kr for afvist reparation af tv. Er det virkelig den service i yder jeres kunder som smider 15000 efter et af jeres produkter?
jeg vil blot dele min oplevelse med jer herinde, for at gøre det let for mig selv, har jeg blot kopier den sidste mail som jeg sendte til samsung.
Min reklamation blev pure afvist af dem.
Hej
Her kommer en længere roman om det jeg troede skulle være mit drømme tv...
Det hele startede med at jeg købte et 65ks8005 d. 4 dec 2016, da jeg kom hjem med tv'et finder jeg hurtigt ud af at foden ikke kan monteres, da der ikke er noget gevind i tv'et til skruerne som skal holde foden.
Tv'et bliver derefter returneret og jeg får et nyt udleveret d. 9 dec.
Jeg begyndte så småt at bemærke at der til tider er en lys streg i højre side at displayet, som kun kan ses i lyse scener, og det var derfor kun engang i mellem at den var til irritation, f.eks. til fodbold kampe. jeg kontakter min tv pusher, som forsikre mig om at dette IKKE er meningen, tv'et bliver sendt til Rep. d. 13 marts 2017, og kommer tilbage med nyt lcd display.
Tv'et kommer retur med 2 defekte ophængs skruer (møre i gevind) så jeg har ikke mulighed for at hænge mit tv op igen, på mit ny erhvervede tv ophæng. Jeg skriver til samsung kundeservice og har en lang email tråd med en Pernille, som var meget hjælpsom, og bestilte nye skruer til mig, de var dog i restordre, blev sendt til en pakkeshop uden at jeg fik information om dette, og da jeg endelig fik pakken var der kun en skrue i den. Det skal dog siges at jeg nu 2½ måneder efter endelig har fået mine skruer.
Efter noget tid ligger jeg mærke til at der også på det nye display er fejl i billedet, da der er en mørk skygge nedover skærmen. Tv'et bliver sendt til Rep. d.24 april 2017 og kommer igen tilbage med nyt display.
Ultiomo maj, da jeg modtager den første skrue, vil jeg spænde den bag på tv'et, og der bemærker jeg skævheden i mit tv, som er problemet jeg står tilbage med nu. Jeg havde ikke bemærket det før, da jeg blot havde sat mit tv på fod, mens jeg ventede på vægskruerne, og mere havde fokus på om der var fejl på displayet.
Jeg kontakter igen min tv pusher, som fortæller mig at dette ikke kan være rigtigt, og jeg bestiller d. 6 juni. Rep. til afhentning d. 19 juni.
Tv'et bliver afvist af jer, med en forklaring om at et 65" på afvige 5 mm fra kant til kant, men problemet er ikke at tv'et buer. Problemet er, at de første 95 cm er helt lige, hvorefter det laver et knæk, og på de resterende 50 cm har en afstands forskel på 4 mm, hvilket er tydeligt at se når tv'et hænger på væggen.
Så nu, efter 6 måneder, hvor tv'et har været ombyttet, sendt ind og ud fra Rep. flere gange, fået tilsendt nye skruer efter utallige e-mails og Rep. bestillinger, står jeg tilbage med et skævt tv, som i fortæller mig at jeg bare skal leve med? og oven i det en regning på 1875 kr for afvist reparation af tv. Er det virkelig den service i yder jeres kunder som smider 15000 efter et af jeres produkter?