Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mibu
#242311
Går ud fra det er det samme som på en ks8005 - og der er det bare at spille et HDR clip fra youtube via appen på TV'et, så slår det selv til. Der kommer ikke en indikator for at det e slået til - men du burde kunne se at der kommer mere blæs på baggrunds belysningen. Ellers check om baggrunds belysningen er sat til 20 (eller noget andet hvis du har ændre på HDR indstillingerne) når filmen køre.
Af TheSleeper
#242312
Jeg har downloaded filen på samsung.dk og pakket den ud på en USB. Fjernsynet kan se folderne men kan ikke se det image der skal bruges til at opdatere med? Any ides? :)

Har vedhæftet et billede af hvad indhold der er på USBén
Vedhæftede filer
USB
USB
Screenshot_1.png (28.86 KiB) Vist 2943 gange
Af TheSleeper
#242314
KimHansenDK skrev:Du skal bare smide de to filer (info og update) i roden af USB, så burde det virke.
Tak Kim ... det prøver jeg :)
Af TheSleeper
#242316
Nå det virker heller ikke ... prøver lige en anden USB og formaterer den til NTFS :)

PS. Nu har jeg prøvet bare at ligge kun opdaterings filen i roden af USBén, men det er et no go ... jeg venter til de udgiver den :)
Af mibu
#242329
Jeg havde den på en FAT32 formateret USB pind.
Smed den i PC'en, og kopierede folderen (med indhold) over i roden af USB pinden.

Puttede USB pinden i fjernsynet (i smart connect boxen - den port der har power), og gik ind i support menuen -> opdateringer og søgte efter opdateringer. Den spurgte om den skulle kigge på USB pinden, og det sagde jeg ja til. Og så kørte det ellers derfra.

Edit: da jeg hentede updaten fik jeg den i et zip arkiv, ikke en exe fil. Så man skal ikke bruge en PC.
Af TheSleeper
#242334
mibu skrev: Edit: da jeg hentede updaten fik jeg den i et zip arkiv, ikke en exe fil. Så man skal ikke bruge en PC.
Jeg får også .exe når jeg henter på samsung.dk?

Kan du evt. smide et download link? :)
Af Jan Akstrup
#242363
Fik hentet og installeret opdateringen i går aftes og testet det med videoklippene fra HDR launch playlist og især den første video "The World in HDR" er imponerende.

Sekvensen med skaterboarderen (0.06s - 0.09s) viser nogle helt vilde farver....ikke dårligt.
Af TheSleeper
#242378
Jan Akstrup skrev:Fik hentet og installeret opdateringen i går aftes og testet det med videoklippene fra HDR launch playlist og især den første video "The World in HDR" er imponerende.

Sekvensen med skaterboarderen (0.06s - 0.09s) viser nogle helt vilde farver....ikke dårligt.
Så lykkedes det også for mig at få installeret opdateringen :)

Må sige jeg er meget imponeret over de 3 HDR videoer på Youtube ... HDR gør virkelig en forskel!
Af susperia
#242387
Har der hele tiden stået tilbage nede i højre hjørne?
Ved mig bliver der ved at stå tilbage, og så et tilbage ikon, lige meget om det er menuer eller videoer jeg er i.
Det gætter jeg på, der også gør ved jer andre?
Jeg kan ikke lige se nogen måde at fjerne det på.