Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KimHansenDK
#242238
Samsung er opmærksom på problemet med filerne, og arbejder på en løsning. Alle har problemer med de filer, man kan hente fra hjemmesiden. Kun nogle enkelte har åbenbart fået 1154 OTA.
Af Henxian
#242245
Jeg har hentet filen fra Samsung US. Der er filen ikke en zip fil, så den kan downloades direkte og smide på en USB og efterfølgende nyde Youtube HDR
Af TheSleeper
#242246
henish.mukhawala skrev:Jeg har hentet filen fra Samsung US. Der er filen ikke en zip fil, så den kan downloades direkte og smide på en USB og efterfølgende nyde Youtube HDR
Kan du smide et link? :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#242277
Jeg henviser til en playlist på YouTube med HDR-materiale i artiklen her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?suba ... 1481114244

Der ligger en del yderligere HDR-materiale på YouTube her: https://www.youtube.com/channel/UCve7_y ... t9g/videos

Jeg er spændt på at høre hvad jeres oplevelser er :) Jeg har kun set YouTube's HDR på messer og det var så vidt jeg forstod bare en downloadet fil, ikke streaming.
Af mbm
#242281
Det ser rigtig flot ud....
Klart det flotteste materiale jeg har set på mit tv... bedre end de få uhd bluray jeg har.
Af KimHansenDK
#242286
Ja, hold da op hvor det står flot. Specielt LG Jazz demoen er imponerende! Glæder mig, til der kommer mere og bedre indhold i samme kvalitet, så man begynder at få noget ud af skærmen.
Af mibu
#242298
Ja, det er eddermame nogle flotte videoer.. Men jeg må sige, at hvis Life of Pi "traileren" er standarden for film, så skal filmene uppe sig en helt del med det visuelle. Det ser alt for virkelighedstro ud, og ligner ikke film :) I hvert fald ikke ikke-cgi scenerne. Samme med Gods and Kings. Lidt ligesom med 48fps i Hobitten. Dette sætter lidt strengere krav til kostumer og kulisser.
Af jesper.møllen
#242304
Er der noget der skal slås til for at se HDR på ks7005 eller virker det bare når jeg kører det fra youtube app på tv?