Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Peter Lageri
#198715
Hej.

Nu lige for at selv jeg kan forstå det:

Jeg kan starte DR NU app på mit Samsung Smart TV og jeg kan se hvilke programmer der er at vælge igennem, men ingen af dem kan afspilles. I øverste højre hjørne vises kort Henter Data, men derefter sker der ingenting.

Dette skyldes at Runes program kan slå listen op, men ikke hente programmet og det er fordi at DR har lavet noget om på dr.dk/nu eller hvad?

Er det rigtig forstået?

Min datter er meget glad for Bamses Billedebog og nu kan vi ikke se det længere den vej rundt.

Hvilke alternativer er der for at kunne se det på TV'et igen?

På forhånd tak
Peter
Af Peter Lageri
#199650
Hej M. Madsen.

Jo. Den kører bare meeeeeeeeeegeeeeeeeeeeeeet laaaaaaaaaangsooooooomt.

Bamse og co kan ses igen og så er jeg glad.

Der kommer ganske rigtigt ikke flere opdaterede TV aviser, men det gør ikke noget for mit brug (eller rettere min datters)


Med venlig hilsen
Peter
Af Jsb
#199699
Hvad er der sket med Runes app. Tidligere har jeg kunnet se Taxa på dr nu på mit Samsung TV men det er stoppet. Andre serier kan godt afspilles.
Desuden ser det ud til at der mangler flere af de første afsnit i serien?
Af Tacconi
#200434
Peter Lageri skrev:Hej.

Nu lige for at selv jeg kan forstå det:

Jeg kan starte DR NU app på mit Samsung Smart TV og jeg kan se hvilke programmer der er at vælge igennem, men ingen af dem kan afspilles. I øverste højre hjørne vises kort Henter Data, men derefter sker der ingenting.
Jeg har selv et Samsung Smart tv og begge apps, Nu og Bonanza, kørte stadig fint da jeg prøvede dem i går aftes.
Det er da lidt underligt.
Af Tacconi
#200570
Jsb skrev:Måske skulle jeg afinstallere AP'en og geninstallere?
Kan man det og hvordan?
Det er jeg ikke sikker på du kan. Jeg kan i hvert fald ikke finde den på et nyt Samsung Mediacenter.
Af kskruger
#200578
Vindfeld skrev:Det er vel ikke så relevant mere, nu dr1 kommer med deres egen 1 juni
Jo, det kræver at Samsung åbner op for, at den kommer på deres tv. Og hvis går som det plejer, så er det kun de nyeste modeller, der får adgang til det.
Af Vindfeld
#200580
kskruger skrev:
Vindfeld skrev:Det er vel ikke så relevant mere, nu dr1 kommer med deres egen 1 juni
Jo, det kræver at Samsung åbner op for, at den kommer på deres tv. Og hvis går som det plejer, så er det kun de nyeste modeller, der får adgang til det.
Øv ja den havde jeg ikke lige tænkt over. Troede det blev som nu, at man bare skal trykke på den rødeknap og man så fik adgang til hele deres program flade og ikke kun de sidste 7 dg?
Af Jsb
#200584
Super, det vidste jeg ikke,.
Hvor kan jeg læse om det?
Af Kaare
#201499
Nej tilsyneladende ikke. Downloadede i går den seneste firmware til mit Samsung tv, model UE46F6475, som jeg ved jf. Samung vil få den omtalte app.
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26