Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#197418
eddiegonzales skrev:hej

er der nogen der ved om app'en overhovedet er tilgængelig mere?

jeg synes ikke at der er nogen ip adresser der virker mere.

jeg kører med en dr nu app på min xbmc og den virker fint. selvom indholdet ikke er opdateret siden 14. januar 14.
Jeg har også opgivet at få det til at virke

Tror ikke app´en virker mere, desværre
Af eddiegonzales
#197421
Samsung40d6505 skrev:
eddiegonzales skrev:hej

er der nogen der ved om app'en overhovedet er tilgængelig mere?

jeg synes ikke at der er nogen ip adresser der virker mere.

jeg kører med en dr nu app på min xbmc og den virker fint. selvom indholdet ikke er opdateret siden 14. januar 14.
Jeg har også opgivet at få det til at virke

Tror ikke app´en virker mere, desværre

Hej

Èn ting er vel app'en. Dvs. installation af app'en og kørsel af app'en. En anden ting er vel at få fat i indhold i app'en der er up to date. Jeg har det indtil videre ok med at jeg kun kan få fat i materiale fra før d. 14. januar. Men jeg har først lige købt et Samsung Smart TV og har ikke fundet noget sted at hente app'en endnu. Den må jo stadig være tilgængelig på nettet. Medmindre udvikleren er blevet mødt med et fogedforbud.
Af eddiegonzales
#197433
Hej

Det er måske lidt misvisende at skrive at Samsung spærrer for HbbTV. De tilbyder ikke tjenesten. Men Rune's App virker vel stadig. Er der ikke nogen der måske har en .zip fil liggende med app'en?

Men jeg må nok erkende, at det virker lidt som om DR ikke har den nødvendige fokus på fremtiden digitale distribution når de har kørt et testforløb siden 2012. Og nu skriver vi 2014. Man kan jo bruge browseren i fjernsynet til at tilgå tingene, og det virker desværre meget omstændeligt.
Af Niels V
#197437
Runes app virkede fint på min blu Ray bd6500 indtil for en uge siden, der kom jeg til at Update Firmware til version 1015. Nu kan jeg ikke få forbindelse til serveren mere... Er der nogen der ved hvad der er sket??? Dur app'en ikke ??
Af hiver
#197570
nhaus skrev:Hej

chmadk skriver:
chmadk skrev:Fandt noget andet.. Ændrede Local set til eu_ger og bruger hbbtv i stedet
Jeg synes jeg har set et sted at du har et 46f8005. Er det korrekt? Og i givet fald hvordan har du sat det til eu_ger og kan du evt. svare på om:

* Fjernsynet nu taler tysk...
* Det nu er de tyske "samsung butik"der ses
* Om den stadig kender STOFA og YOUSEE ved installation?

Eller fungerer det på dansk som før og nu blot også med hbbtv?

Håber du kan svarepå noget af dette - da det kunne være interressant. Og jeg ikke tidl. har set en vejledning til hbbtv på f8005 modellerne.

Takker...
Chmadk, jeg lytter lige med her - er der ingen ulemper forbundet med det - og hvordan satte du det op?

Vh Mads
Af Niels V
#197698
Hvilken er ipp adresse bruger du T-skaaning ?
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26