Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af FallenAngel
#31164
Nogen der har hørt noget nyt :(( Tålmodigheden hænger på sidste tråd nu
Af FallenAngel
#31227
Nyt nogen steder? har ringet 4 gange idag uden at komme igennem må kigge forbi endag og høre hvad der sker. Kan vi ikke snart får en arrig smiley på siden !:(
Af prorege
#31358
Endelig - så er BluRay afspillerne ankommet hos Sony Center i Hellerup, jeg hentede min i dag, så alt er på plads langt om længe
Af FallenAngel
#31371
Fik også hentet min, så bliver det spændende at se hvad de finder udaf med sony ang kompentation, snakkede om at de var igang med at ksffe nogle film så glæder mig til at se om det bliver til noget selvom der nok er lange udsigter :( men damn så boog & elliot på blue ray damn nice
Af FallenAngel
#33063
Så kom spidyman 1-3 og pirates 1-3 med posten igår. Nogen der har hørt fra Sony hellerup ang. kompentation for den lange ventetid som de ellers lovede at finde udaf, eller var det bare øregas for at få os til at vente i optil 1½ mdr.?
#33064
Det er godt nok dårlig service!
Ved i om der kun er tale om disse lange ventetider i Sony Center Hellerup?

Jeg overvejer nemlig selv at bruge et par tusinder mere og få en ordentlig forhandler, altså sony center? men vil det gå hen og blive spildte penge? Jeg vil nemlig gerne have en lokal butik jeg kan gå ned og snakke hvis der opstår problemer ;)
Af FallenAngel
#33073
Det var også sådan jeg havde det, men sætter aldrig min fod der igen medmindre et er for at hente nogle BD film som de ellers højt og helligt lovede fordi de godt var klar ovar at det var emget skidt at de blev ved med at ændre leverings datoen i 1½ mdr. Næste gang køber jeg bare det sted der har det på lager da service ihvertfald ikke følger med hos Sony selvom man betaler det ekstra.
Brugeravatar
Af Stefan V
#33152
Det kan jeg godt følge dig i!

Så må jeg nok hellere kigge efter alternative forhandlere, og evt finde ud af om det generelt er sådan hos "sony center"

Men har du modtaget de seks BD-film som lovet?
Jeg var nemlig selv nede i mit lokale "sony center" og han sagde at der nemt kom lang ventetid på de 6 film O-O
Af FallenAngel
#33279
Ja de 6 film er kommet. Der er intet problem i den vente tid det visdste man jo på forhånd. Mit problem var at Sony i Hellerup ikke kunne levere det produkt jeg havde købt. Købte det en fredag og fik afvide den ville komme mandag, men det var ikke tilfældet og sådan rullede det så bare. De havde jo fået pengene så de var ligeglade med at der til slut gik 1½ mdr. før jeg fik den. Da jeg nok havde været en pain in the ass for dem da jeg blev ved med at ringe/skrive og komme forbi lovede de højt og helligt at de ville få skaffet nogle ekstra film som kompentation for den meget lange ventetid. Det er nu 1½ mdr. siden og har som jeg forventet intet hørt så kan nok skyde en lang pil efter det. Summa sumarum så handler jeg ikke hos sony center mere så hellere finde et andet sted da man får mere support fra en internet virksomhed.
Brugeravatar
Af Stefan V
#33280
Det er trist det er gået sådan :((

Tak for svaret
Af Jakob Berg
#35742
Hej

Nu ville det måske være på sin plads at skrive, at de kunder der har måtte vente længere end forventet på deres BDP-S300 til tilbudspris, har fået et gavekort på 250,- kr til Blockbuster og en god flaske vin som kompensation.
Vi beklager endnu en gang og håber på forståelse for at Sony Danmarks levering til vores butik i dette tilfælde ikke gik som forventet.

Mvh. Jakob Berg
Sony Center Hellerup