Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#274702
Vi står for at købe en 65 "Sony A1.
Rent fysisk kan det incl. emballage godt gå ind i vores bil, men vi
er lidt i tvivl om TV'et kan tåle at blive lagt ind i bilen?
Eller skal vi have det fragtet oprejst.

Håber nogen er kloge ;)
#274708
Hvis det er nyt tv så vil jeg tage den gratis fragt med som de fleste butikker giver. Så kan du også tjekke om alt er vel når den ankommer. Sku der være sket noget undervejs på den lange rejse fra fabrikken så kan de ihvertfald ikke give dig skylden.

Mvh Michael
#274709
Jeg hentede selv mit A1 65" bag i vores bil - IKKE trailer!
Jeg lagde 2 lag tykke hynder fra havestole og lagde TV'et derpå - no problemo. Jeg har helt flat bagagerum i min bil, når sæderne bliver lagt ned.

Min kollega købte mit gamle 50" plasma TV. og det blev fragtet hjem til ham på samme måde - han havde 100km. Igen ingen problemer.

Læg TV'et godt på blødt og flat underlag og KØR ORDENTLIG, så burde det ikke være noget problem.
#274716
Der er ingen problemer medmindre det får et hårdt stød. Det var værst med de gamle plasma . . . .de kunne lettere knække skærmen lagt ned. Forestil dig at hamre en rude ned i knæet liggende ned, eller oprejst. Går nok mest udover dit knæ oprejst :p
#274717
Tak for alle input.

Jeg tænker at det burde kunne lade sig gøre med selvfragt.

Vedr. den gratis fragt, så er ulempen at jeg skal holde en dag fri - eller
tæt på. Og så er det jo i grunden ikke helt gratis :p
#274801
Det som folk ikke ser, er revner indeni på panelet, det kan de så på værkstedet, og så er man ude i en værre historie hvis fejlen udvikler sig efter 6 måneder, og man først ser det der, og ikke kan begrunde problemet.

Jeg prøvede det, dog uden at jeg fik begrundelse som værende min fejl , men de så fejlen og først ville smide den hjem uden rep, så gik forhandler ind og tog ansvar og den gik igennem som planlagt.

Så prøv at hold den stående, det er surt, hvis noget revner/flækker indenvendig og du først ser det flere måneder senere og ikke kan begrunde det. Og især hvis du får at vide at fejlen er sket under transport og du tror det er på vejen ned med skærmen til forhandler , efter 6 måneder. Så er det en svær kamp.
#274822
Ingen problemer med at køre med et 65" A1 i en Mondeo. Og det var altså bare liggende ned bagi med kun kassen som beskyttelse.