Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Gøkhan
#19375
Hej jeg har det problem at mit tv brummer ved mørke scener er det en fejl eller er det meget normalt at lcd brummer lidt når der vises mørke billeder.

mit andet problem er at lyden bliver dårlig nogen gange når man skifter kananler altså lyden kan beskrives sådan fx at hvis man tager noget sølv parpir foran munden og taler sådan lyder den dog hjælper det at slukke tvet eller skifte frem og tilbage så er det okay. den har været til rep for den fejl men fejlen er der stadig så har sendt den ind igen nogen som også har oplevet denne fejl og ved hvad det kan skydles..
det er anden gang mit tv er til rep for denne fejl men fjelen er perodis så den er svær finde frem til...
værksteder ringde igår og sagde til mig at de ikke kunne finde fejlen. men de ville undersøge det næremer men det ville pisse mig af hvis jeg for den tilbage uden den er lavet.. har jeg krav på en ombyttning hvis de ikke finder fejlen. eller må jeg leve med et tv med fejl på tvet er 1 år gammel og blev første gang sendt til rep for fejlen 2md efter købet for den fejl og der skiftede de mainboardet men det har ikke hjulpet


ps jeg er ny så ved ikke om det er et rigtig sted og placer dette emne :)
Af Gøkhan
#19382
nogen som kan hjælpe
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#19406
Det er mest udbredt, at Tv'et brummer ved lyse scener - ikke mørke. Typisk er det fejl på strømforsyningen eller panelets baggrundsbelysning.

Hvad siger værkstedet?

Den anden fejl, kender jeg ikke til for denne specifikke model. Men hvis Tv'et har været til rep mange gange og det fortsat ikke kan laves, kan du godt bede om et nyt eller pengene tilbage. Du har jo 24 måneders reklamationsret.
Af Gøkhan
#19410
ja denne gang siger de at de ikke kan finde nogen fejl. på tvet.
så jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre som sådan