Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af yksa
#19439
Drot_Bigear skrev:ja hvorfor ikke.
hvis du orker at sende flere, så vil jeg da gerne have en. :)
[email protected]
sendt
Af grunken
#19472
Jeg ville også være ekstremt glad for sådan en invite, hvis du da ikke allerede har sendt det hele ud.

grunkendk[at]hotmail.com

Pft.
Brugeravatar
Af spumanti
#19473
Hej grunken.

Værs'go, et invite til dig.


Yksa>>
Dejligt at se at der også er andre der sender invites ud.

weekend-hilsner herfra 8)
Brugeravatar
Af yksa
#19474
grunken skrev:Jeg ville også være ekstremt glad for sådan en invite, hvis du da ikke allerede har sendt det hele ud.

grunkendk[at]hotmail.com

Pft.
sendt
Af loke21
#19625
Lækkert har du flere så må du gerne smide en denne vej :)
Brugeravatar
Af yksa
#19626
loke21 skrev:Lækkert har du flere så må du gerne smide en denne vej :)
ja hvis du har en email adresse ellers kan jeg ikke
Af loke21
#19627
Glemte lige en mail add. Rasmus at saxogade.dk
Brugeravatar
Af yksa
#19628
loke21 skrev:Glemte lige en mail add. Rasmus at saxogade.dk
sendt
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#19629
Jeg smider lige min umiddelbare mening om dette overhypede program:
TV over internettet? NEJ! Dette er et semi-seriøst bud på lavopløst underholdning, men at påstå at man kan bruge det som TV er håbløst. Kvaliteten er så elendig at jeg ikke kan se det som andet end adspredelse der kan køre i et 640x480 vindue på min sekundere skærm - der skal en kvalitetsforbedring på mindst 100% til før jeg vil overveje at føre signalet videre til mit TV - og jeg har vel og mærke stadig et CRT TV med 576 liniers opløsning.

Det har været skrevet i andre fora, men efterhånden så hujer vi alle sammen så snart noget bliver digitalt og kan hentes uden analog sne (kompressionsstøj er åbenbart OK?). YouTube er også digitalt, men kvaliteten er dælme også katastrofal. Som Otto Jørgensen så slående skrev på Recordere.dk:

- "Vil du have en spand lort?"
- "Nej, tak! Det er jo lort!"
- "Ja, men der er masser af det!"
- "OK, jamen så lad mig få en vognfuld af det med hjem..."

Alt under 720p kvalitet kan idag ikke sætte mit p... i kog. Vi fortjener bedre og vores TV fortjener bedre!
Brugeravatar
Af yksa
#19630
yakken skrev:Jeg smider lige min umiddelbare mening om dette overhypede program:
TV over internettet? NEJ! Dette er et semi-seriøst bud på lavopløst underholdning, men at påstå at man kan bruge det som TV er håbløst. Kvaliteten er så elendig at jeg ikke kan se det som andet end adspredelse der kan køre i et 640x480 vindue på min sekundere skærm - der skal en kvalitetsforbedring på mindst 100% til før jeg vil overveje at føre signalet videre til mit TV - og jeg har vel og mærke stadig et CRT TV med 576 liniers opløsning.

Det har været skrevet i andre fora, men efterhånden så hujer vi alle sammen så snart noget bliver digitalt og kan hentes uden analog sne (kompressionsstøj er åbenbart OK?). YouTube er også digitalt, men kvaliteten er dælme også katastrofal. Som Otto Jørgensen så slående skrev på Recordere.dk:

- "Vil du have en spand lort?"
- "Nej, tak! Det er jo lort!"
- "Ja, men der er masser af det!"
- "OK, jamen så lad mig få en vognfuld af det med hjem..."

Alt under 720p kvalitet kan idag ikke sætte mit p... i kog. Vi fortjener bedre og vores TV fortjener bedre!
jeg syns da heller ikke at der er særligt god kvalitet og det kunne være bedre.
men det er stadig en beta og ikke færdi udviklet endnu.
ide'en er god men skal kraftigt forbedres især på kvaliteten men også menu'en i joost driller en del når man vil have den op