Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#355415
JLPFLD skrev: 23. nov 2023, 22:03
Nå så det gør man ikke. Jeg syntes nu ellers at Apple er blevet ret så aggressive i deres markedsføring for egne produktioner, som for mig er det samme som en reklame for vaskepulver og bleer.
:s
#355507
Nu ser det jo ud til at der kommer et nyt Apple TV til næste år, ville i vente på den model, eller ville i købe den nuværende model ?
Har ikke et i forvejen, og jeg har et Sony AF8, som egentlig virker udemærket med de forskellige streaming apps indtil videre.
Så det er ikke et køb som haster
#355530
Det er dig der drejer diskussionen over på noget andet. Jeg kan ikke lide trailers (ikke reklamer, som sådan) før afsnit; jeg HAR allerede betalt, men det er ikke det samme som reklamer i bruger-interfacet, som er det vi snakkede om.
#355531
Naiera skrev: 29. nov 2023, 22:18 Det er dig der drejer diskussionen over på noget andet. Jeg kan ikke lide trailers (ikke reklamer, som sådan) før afsnit; jeg HAR allerede betalt, men det er ikke det samme som reklamer i bruger-interfacet, som er det vi snakkede om.
Jeg drejer ikke noget, du er bare ikke dygtig nok til at se hvad de har gang i.

Noget der var helt utænkelig og fuldstændig umuligt for ikke mere end et år siden, er en reklame for SHEIN på App Store

Noget som gjorde at jeg var stor tilhænger af Apple, deres platform og ideologi og evne til at undlade at presenter mig for sådanne reklamer.

Og nej, jeg er ikke blind, døv eller naiv. Men at fortælle at “vi” ikke bliver mødt af reklamer eller tiltag som fremmer deres position, det er sku en løgn. Og du er godt nok dum, hvis du tror at de ikke gør lige netop det i skrivende stund (På Apple TV+)
Vedhæftede filer
IMG_0354.jpeg
IMG_0354.jpeg (1.33 MiB) Vist 1226 gange
#355552
JLPFLD skrev: 29. nov 2023, 22:36 Jeg drejer ikke noget, du er bare ikke dygtig nok til at se hvad de har gang i.
O_O
#355558
Strider skrev: 28. nov 2023, 14:46 Nu ser det jo ud til at der kommer et nyt Apple TV til næste år, ville i vente på den model, eller ville i købe den nuværende model ?
Har ikke et i forvejen, og jeg har et Sony AF8, som egentlig virker udemærket med de forskellige streaming apps indtil videre.
Så det er ikke et køb som haster
Vi ved ikke meget om næste udgave endnu. Indtil videre er det her rygterne, der florerer: Opgraderet Apple TV boks forventes i 2024 – får næppe 8K

Hvis det bliver en "lille" opgradering i stil med 2nd og 3rd Gen af Apple TV 4K, så tror jeg ikke mange vil opleve forskel.

Hvis det bliver en større opgradering, så kunne man jo godt forestille sig, at der kommer mere fokus på integration med TV-lyd, og måske endnu et skridt ind på spilmarkedet i stil med hvad der sker på iPhone, iPad og Mac. En joker er også hvad Apple planlægger mht. HDMI 2.1.

Mht. lanceringstidspunkt så kommer der sjældent noget fra Apple henover sommeren, så 1. halvår betyder vel 1. kvartal eller foråret. Men igen, det er alt sammen bare rygter pt.
#355611
Hvis I bruger Infuse til jeres filmbibliotek, så tilføjer version 7.6.4 iCloud backup. Så vidt jeg forstår, så sikrer det, at Infuse ikke skal indeksere forfra hele tiden, når lagerpladsen på Apple TV er fuld.

"The Apple TV is designed as a streaming media device and provides limited local storage space for things such as library data and artwork. As a result, Infuse will use a combination of local and cloud storage to ensure your library is available to browse as quickly as possible.

With the Cloud Backup feature enabled, Infuse will periodically save data to the cloud so it is available whenever it is needed by your device."


https://firecore.com/releases
https://support.firecore.com/hc/en-us/a ... 3728913431
#355697
Man får nu denne besked, når man åbner iTunes appen i tvOS 17.2. Det er den færdige udgave af tvOS 17.2 (Release Candidate), som frigives nok i næste uge.

Så det slutter her. Man kan ikke klikke sig forbi skærmen og bruge iTunes appen.
Vedhæftede filer
Screenshot 2023-12-06 at 16.50.02.png
Screenshot 2023-12-06 at 16.50.02.png (5.62 MiB) Vist 818 gange
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 48