Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jramskov
#224176
mich61 skrev:Naturligvis, men det har nok lidt længere udsigter :-)
Det har det måske nok, men mon ikke de alle overvejer det kraftigt? Det er gået ret hurtigt indtil videre.
Brugeravatar
Af Sonny Haar
#224181
Rasmus Larsen skrev:Personligt ser jeg frem til en tjeneste, der viser Champions League fodbold og intet andet. Kampe, højdepunkter osv. Jeg betaler gerne i dyre domme. Er det for meget forlangt? :)

Tilsvarende med Superliga.
Det er sådan jeg har det med Formel 1.
Pt. har jeg et CAM kort så jeg kan få TV3+, og betaler 50 kr ekstra pr. måned. Alternativet er Viaplay app'en og et "sports abonnement" for 250 kr pr. måned... men det eneste jeg gider se af sport, er F1, og så synes jeg sku det er i overkanten.
Af jramskov
#224183
mich61 skrev:TDC har desværre afvist det mht. Blockbuster, TDCPlay, YouseePlay

Men Jo. Man kan håbe
Man har et standpunkt til man tager et nyt :) Det skulle undre mig meget hvis de ikke holder øje med populariteten af ATV4, men det er selvfølgeligt svært da meget af de indhold de leverer også kan fåes andre steder, f.eks. DR og Viaplay.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#224258
Hvis man savner nogle tv-kanaler på Apple TV så bemærkede jeg lige, at en app kaldet "TV Player" er lanceret.

De har 85 kanaler, hvoraf nogle er gratis.

Hvis man vil have nogle af de mere velkendte kan man betale 5 pund om måneden for:
Lifetime, TLC, Watch, GOLD, alibi, Sony Entertainment, Sony Movies, History, Discovery Channel, I.D., Discovery Turbo, Animal Planet, H2, CI, Good Food, Eden, National Geographic, Nat Geo Wild, British Eurosport, British Eurosport 2, Cartoon Network, Boomerang, Cartoonito og BabyTV.
Af bromberg
#224410
Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får ATV til at slukke receiver og tv?
Jeg kan godt tænde det nemlig.
Under indstillinger på ATV, er der valgt fra under "tænd for dit tv med fjernbetjeningen".
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 38