Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#207301
Umiddelbart ligner det blot dette års og sidste års model. Du må nok ned og høre selv for at afgøre om de har puttet noget nyt i.
Af gasolin
#207304
Ja tænker jeg også og er det det så er den billige model helt klar det bedste køb.

Nogen der har erfarringer med at bruge fjernbetjeningen fra tvet (panasonic g20) til at styre lyden med, købte en denon forstærker i går der virker samtidig med den anden (ikke 100% samme model)denon reciver jeg har (upraktisk).

Lyttede til den billige soundbar i går og den havde en god lyd og meget lav pris 1599kr, ved den normalt koster 2299kr, så kan jeg få løst fjernbetjenings problemet (er smart hvis det virker med at justere lyden fra soundbaren via tvets fjernbetjening), få mere plads til et større tv da jeg så kan fjerne højtalerene (dali zensor 1)det kan lige akkurat være der på det tv møbel jeg har og for så surround sound (selv om det ikke er 100% ægte surround, så stadig mere surround sound en via et alm stereo setup).

Den forstærker og højtaler jeg har nu ville også kunne gi mig mere ved at sælge det end det som soundbaren koster, så alt i alt en win win situation