Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Har livstids abb med 50% , men nu siger den:
Du har ikke et abb.. og at jeg skal forny abb.. jeg har intet opsagt, og forventede at jeg blev konverteret til std. abb automatisk?
Andre der oplever det samme?
Vh Thomas
Tja - jeg havde også 50%, mit betalingskort udløb, og det gjorde at jeg mistede rabatten, da den ikke ville lade mig erstatte kortet med et nyt.
Skrev til kundeservice med aldrig hørt noget.
Så nu må jeg bare spare de penge, selvom der var noget jeg gerne ville se.
Men på den anden side - hvorfor betale det samme, og miste al 4K indhold, som de i forvejen ikke havde meget af.
Det viste sig at at mit kort også var udløbet... Skrev til dem (da jeg fandt ud af det) - og fik samme smøre som dig.. Men jeg havde så ikke fået nogen "varsling" - så nu kom den lidt højere op i systemet - og jeg ville få samme 50% tilbud igen.. Så jeg afventer...
Det er så spørgsmålet om man forsætter..
/Thomas
Hej Thomas,
Jeg oplevede det samme for et par dage siden. Det virkede som om systemet ikke automatisk konverterede livstidsabonnementet, selvom det skulle have gjort det. Jeg kontaktede deres support, og de fik det løst ret hurtigt. Så jeg vil klart anbefale at skrive til dem – det virker som en teknisk fejl.

Vh Mads