Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Anders321
#358911
Jeg har "Legacy Standard" produktet på Max (50% rabat). Er der nogen der har fået bekræftet hvor vidt man kan købe sports add-on til 40 kr uden at miste rabatten på grund abonnementet?
Af Fidoble
#358943
Brixen skrev: 27. maj 2024, 09:07 Jeg har Før Standard, og har købt Sport tillæg til 40 kr.
Sport bliver opkrævet selvstændigt, og behøver ikke følge datoerne for det almindelige abo.
Mit hedder også Før standard og jeg har også overvejet at tilkøbe sport, primært pga. deres dækning af cykling.
Er du glad for det indtil videre?
Af Brixen
#358945
Fidoble skrev: 28. maj 2024, 08:16
Brixen skrev: 27. maj 2024, 09:07 Jeg har Før Standard, og har købt Sport tillæg til 40 kr.
Sport bliver opkrævet selvstændigt, og behøver ikke følge datoerne for det almindelige abo.
Mit hedder også Før standard og jeg har også overvejet at tilkøbe sport, primært pga. deres dækning af cykling.
Er du glad for det indtil videre?
Ja, det er jeg. Appen er mere overskuelig end Discovery+, og den har virket siden starten. Discovery+ appen skulle genstartes næsten hver anden dag.

Roland Garros tennis er også overskueligt i Max appen. I dag tirsdag viser de 52 kampe live, men kun nogle få med dansk kommentering.
#358951
Man kan fint købe Sport som tillæg til Max Legacy med de 50% rabat. De optræder som to selvstændige abonemmenter med forskellige priser i oversigten efter køb