Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358896
Nogen der ved om Sportsdelen er den samme, om man vælger Discovery+ eller Max. Har tidligere brugt Discovery til Grand Slam i tennis, som har virket fint (bl.a. et plus med højdepunkter for udvalgte kampe). Troede egentligt at Discovery+ var historie, men kan umiddelbart stadig bruges selvstændigt.

Til de interesserede så spiller Clara Tauson kamp 3 i morgen nok ved 14-15 tiden.
#358898
ja det er det samme. Discovery + lukker i løbet af nogle måneder, gætter på efter OL
#358909
Det er ikke helt det samme.

Jeg havde HBOmax til halv pris altid. Det er nu ændret til Max Før Standard. Jeg har også Discovery+ en uge endnu, men er startet på Sport tillægget på Max i går, for at kunne sammenligne.

Overblikket over Roland Garros og Giro d’Italia er mere overskueligt på Max. Men jeg kan ikke finde de gratis udsendelser fra Discovery+ Radio Tour og Roland Garros optakt på Max.

Billedkvaliteten har fået et nøk opad på Max.
#358995
Nej jeg har heller ikke stødt på det gratis program som opstart til French Open, som var på Discovery. Mange kampe og highligts er et plus.

Vanvittig Rune kamp her til aften, ikke mindst sidste sæt og afslutning.