Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358802
De har desværre stadigvæk indhold med PAL-speedup :(
#358803
Naiera skrev: 21. maj 2024, 13:20 De har desværre stadigvæk indhold med PAL-speedup :(
Og indhold der, efter min bedste vurdering, er i forkert billedformat - mig bekendt er hverken “Mad Max Fury Road” eller “First Man” optaget i 16:9.
#358805
Lidt overraskende er serien Fargo ikke med over fra HBO Max
#358806
Fargo er en FX-serie; det kan være den snart er at finde i Star-sektionen på Disney+.
#358807
super. Tak for info
#358808
Tænker vi så småt får at mærke præcis hvor store Disney egentlig er. Det har bare taget dem en del år at komme ud af de distributionsaftaler, som de tidligere har indgået.
#358835
Hvis du afspiller filmen kan du vel se om den vises i 4K?
#358859
Afhængigt af afspilleren vil den jo fortælle om det er 4K eller ej...
#358863
Du swiper op når filmen kører.
#358866
Jeg ved ikke helt hvordan det fungerer med den nye fjernbetjening, men alle apps der bruger standardafspilleren, inklusive MAX, kan få en infomenu frem fra bunden af skærmen hvor der blandt andet står om det er HD eller 4K der afspilles. Det er altså ikke så pissesvært.

EDIT: Nu har jeg rent faktisk brugt MAX-appen O_O og jeg kan godt se, at de ikke længere bruger standardafspilleren, så der står ikke en ski' om hvad det er den afspiller. I nogle apps fortæller den ikke at der er UHD hvis ikke man har lov til at se det, men sådan tror jeg ikke de gør ved MAX. Det kan nogen der ved at de har standardabonnement uden UHD måske opklare...
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16