3. feb 2015, 22:50
Mit virker heller ikke. Opdaterede via USB. Har nulstillet SMART HUB + tændt/slukket. Det er til at blive sindsyg over!
-niller- skrev:Mit virkede da jeg kom hjem fra arbejde... måske det kunne mærke jeg havde taget en hammer med hjem ;-)Men dit virkede ikke tidligere på dag, korrekt?
Jimmi skrev:Det virker stadigvæk ikke på mit 55H7005.
Om ikke andet, så har Samsung da udtrykkeligt udstillet deres absolutte mangel på kompetencer. Det svarer vel lidt til, at Banedanmark/DSB er to måneder om at erstatte nogle kobberkabler, så i mellemtiden kan s-togene kun køre i én retning. Det er overdrevet, men come on, når fejlen skulle findes hos dem selv, så har de da tilsyneladende intet begreb om hvordan deres egen infrastruktur eller produkter hænger sammen.
troopa85 skrev: Ah... det er selvfølgeligt pisse irriterende for jer som er ramt, men nu er det altså kun én app som ikke virker... Ja netflix er brugt af mange så det er selvfølgeligt frustrerende. Men man kan jo altid afspille netflix på computeren og vise på tvet via HDMI.Det er naturligvis korrekt. Men fakta er, at dette Smart TV er en ret primær feature, og Netflix er vel nok den største spiller i den sammenhæng. Så det skal ikke tage to måneder at fikse noget så graverende uagtet at det ikke er alle modeller det fejler på. Det er trods alt 2014 modeller det drejer sig om, og for mit vedkommende købt for mindre end en måned siden.
Men det virker da mærkeligt at det skal tage så lang tid af få fixet, hænger nok også sammen med at det virker for nogen og ikke andre, og derfor har det taget længere tid at finde fejlen.
Jimmi skrev:Heller ikke her @ yousee.troopa85 skrev: Ah... det er selvfølgeligt pisse irriterende for jer som er ramt, men nu er det altså kun én app som ikke virker... Ja netflix er brugt af mange så det er selvfølgeligt frustrerende. Men man kan jo altid afspille netflix på computeren og vise på tvet via HDMI.Det er naturligvis korrekt. Men fakta er, at dette Smart TV er en ret primær feature, og Netflix er vel nok den største spiller i den sammenhæng. Så det skal ikke tage to måneder at fikse noget så graverende uagtet at det ikke er alle modeller det fejler på. Det er trods alt 2014 modeller det drejer sig om, og for mit vedkommende købt for mindre end en måned siden.
Men det virker da mærkeligt at det skal tage så lang tid af få fixet, hænger nok også sammen med at det virker for nogen og ikke andre, og derfor har det taget længere tid at finde fejlen.
Yousee app fungerer altså heller ikke - i hvert fald ikke på mit tv, og har aldrig gjort det.