Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jens12
-niller- skrev:Mit virkede da jeg kom hjem fra arbejde... måske det kunne mærke jeg havde taget en hammer med hjem ;-)
Men dit virkede ikke tidligere på dag, korrekt?

Måske man bare skal have tålmodighed...
Af mainleif
Jeg har et UE40H7005 fra december. Jeg brugte opdatering via tv support menuen og netflix virker fint herefter. Jeg behøvede ikke slukke tv eller andet. (tror opdateringen måske selv slukkede og startede det).
Af Hskaarup
Mit 55h7005 virker også igen.

Men det tog lang tid inden det virkede!

Opdaterede firmware, opdaterede apps, forbandt igen til internet (4 gange), tændte og slukkede i et væk. Men det virkede ikke.

Der gik nogle timer hvor det stadig ikke virkede, så fik jeg ind og søgte efter en ny firmware opdatering igen. Der var selvfølgelig ikke nogen, men da jeg gik ind i Netflix lige efter så virkede det!

Jeg ved ikke om det er en magisk kur eller et tilfælde men jeg kan bekræfte at der godt kan gå lang tid inden det virker.
Af Jimmi
Det virker stadigvæk ikke på mit 55H7005.

Om ikke andet, så har Samsung da udtrykkeligt udstillet deres absolutte mangel på kompetencer. Det svarer vel lidt til, at Banedanmark/DSB er to måneder om at erstatte nogle kobberkabler, så i mellemtiden kan s-togene kun køre i én retning. Det er overdrevet, men come on, når fejlen skulle findes hos dem selv, så har de da tilsyneladende intet begreb om hvordan deres egen infrastruktur eller produkter hænger sammen.
Af troopa85
Jimmi skrev:Det virker stadigvæk ikke på mit 55H7005.

Om ikke andet, så har Samsung da udtrykkeligt udstillet deres absolutte mangel på kompetencer. Det svarer vel lidt til, at Banedanmark/DSB er to måneder om at erstatte nogle kobberkabler, så i mellemtiden kan s-togene kun køre i én retning. Det er overdrevet, men come on, når fejlen skulle findes hos dem selv, så har de da tilsyneladende intet begreb om hvordan deres egen infrastruktur eller produkter hænger sammen.

Ah... det er selvfølgeligt pisse irriterende for jer som er ramt, men nu er det altså kun én app som ikke virker. At det så lige er netflix som er brugt af så mange så er selvfølgeligt noget uheldigt. Man kan dog altid afspille netflix på computeren og vise på tvet via HDMI.

Men når det er sagt, så virker det da mærkeligt at det skal tage så lang tid af få fixet. Det hænger nok også sammen med at det virker for nogen og ikke andre, og derfor har det taget længere tid at finde fejlen.
Af Jimmi
troopa85 skrev: Ah... det er selvfølgeligt pisse irriterende for jer som er ramt, men nu er det altså kun én app som ikke virker... Ja netflix er brugt af mange så det er selvfølgeligt frustrerende. Men man kan jo altid afspille netflix på computeren og vise på tvet via HDMI.

Men det virker da mærkeligt at det skal tage så lang tid af få fixet, hænger nok også sammen med at det virker for nogen og ikke andre, og derfor har det taget længere tid at finde fejlen.
Det er naturligvis korrekt. Men fakta er, at dette Smart TV er en ret primær feature, og Netflix er vel nok den største spiller i den sammenhæng. Så det skal ikke tage to måneder at fikse noget så graverende uagtet at det ikke er alle modeller det fejler på. Det er trods alt 2014 modeller det drejer sig om, og for mit vedkommende købt for mindre end en måned siden.

Yousee app fungerer altså heller ikke - i hvert fald ikke på mit tv, og har aldrig gjort det.
Af lindegaard
Jimmi skrev:
troopa85 skrev: Ah... det er selvfølgeligt pisse irriterende for jer som er ramt, men nu er det altså kun én app som ikke virker... Ja netflix er brugt af mange så det er selvfølgeligt frustrerende. Men man kan jo altid afspille netflix på computeren og vise på tvet via HDMI.

Men det virker da mærkeligt at det skal tage så lang tid af få fixet, hænger nok også sammen med at det virker for nogen og ikke andre, og derfor har det taget længere tid at finde fejlen.
Det er naturligvis korrekt. Men fakta er, at dette Smart TV er en ret primær feature, og Netflix er vel nok den største spiller i den sammenhæng. Så det skal ikke tage to måneder at fikse noget så graverende uagtet at det ikke er alle modeller det fejler på. Det er trods alt 2014 modeller det drejer sig om, og for mit vedkommende købt for mindre end en måned siden.

Yousee app fungerer altså heller ikke - i hvert fald ikke på mit tv, og har aldrig gjort det.
Heller ikke her @ yousee.

Bruger du den der boks fra YouSee til at vise signalet fra på skærmen?

Hov nu vi r kr s gu netflix, gjorde det ikke i formiddags??
Af MartinJ9000
Uden at tage stilling til problemstillingen (som man man vel også kan argumentere at det tog lang tid og mediernes indblanding før de overhovedet tog problemet alvorligt), så dem der kommenterer at det ikke virkede første nat efter opdateringen kom men først om morgenen, da var Netflix nede den nat, så det har så ikke været fjernsynets eller App'ens skyld at der ikke kunne forbindes. :)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 21