Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#358694
Absolut intet har intet sig siden marts 2023, uanset hvor mange gange DR mener de har løst problemet. Bliver logget ud hver gang jeg starter appen op. Løsningen er at lukke appen helt ned og starte den igen, hver eneste gang. Så logger den mig ind. Bruger Nvidia Shield 2019 med nyeste opdatering. Jeg har skrevet til DR support flere gange og giver dem samtlige oplysninger de kunne have brug for, men stadig ingen løsning efter snart 1½ år.
#358815
igen i dag skulle jeg acceptere cookies og blev så lokket ud, fatter heller ikke hvorfor man skal præsenteres for cookies så ofte på DR det er der ikke nogen af de andre apps der gør !
det skal så siges at det er blevet bedre efter de har lavet den nye aktiverings kode på 8 tegn,
det holdt måske 2-3 uger før jeg blev logget ud, men det ville være rart hvis det blev mere stabilt, måske DR mangler dygtige folk til teknikken, det virker meget amatør agtigt!
#358822
halvautomat skrev: 22. maj 2024, 13:24 DR appen er stadig ikke stabilt.
Blev smidt af midt i en udsendelse.
Kører kablet med indbygget Chromecast.
Samme problem her, blot på ATV.
Fejlmeld det til DR, så de kan få mere input til problemløsning.
#358897
Jeg undrer mig stadig over, at DR kan argumentere for dette registreringskrav med, at det er for brugernes skyld. Så burde det da være et frivilligt valg (hvis man ønsker denne hjælp) og ikke et krav.

Er der nogen, der har forholdt dem denne manglende logik i deres argumentation?
#358905
Henrik B. skrev: 22. maj 2024, 16:36 Jeg kommer ikke til at hjælpe DR - overhovedet!
Jeg skal ikke være test-ged for et amatørhold, som oven i købet stiller krav om registrering. 🤮🤬
Så du vil blot have lov til konstant at brokke dig :(

Så hvis du køber et nyt TV, og der er fejl på det, så vil du heller ikke klage over det, fordi du ikke vil være test-ged :s :s

Måske skal du bare slette DR- appen, og finde noget andet og se :D :D
#358910
Tak for indlæg der efterhånden gør DR "lidt !amatøragtigt" til grin.
Ja hvorfor skal de ha' alle vores cookies.

Som jeg har kommenteret før, så vil de gerne gøre som " de andre streaming tjenester. Høste data. Det kan da kun være derfor vi SKAL logge in... Det er sku ærgeligt at DR skulle ende sådan her "amatøragtigt og grådige"...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9