Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af beack
Nå, der findes trods alt fornuftige mennesker hos bilka, om det så kun er varehuschefen, så findes de... Efter at have taget kontakt til varehuschefen, og forklaret ham om problemet, havda han et simpelt spørgsmål til sin service center medarbejder: Kunden har et problem med sit tv - ville kunden have samme problem hvis han havde købt eks. et philips tv? - Nej - derfor er det bilkas problem, og jeg fik tilbudet om et andet tv, eller pengene tilbage :)
Nu står jeg så med det problem at finde et nyt tv der dur... :D
Af Visutech
Hej

Er det nogen der har løst dette problem? Vi har nøjagtig samme fejl, og har også prøvet at downloade ny SW osv osv.

Får besøg af tekniker i morgen, og vidergiver evt. vigtig information.

Note: Problemet er lidt at man bliver smidt rundt mellem antenneforeningen, Sony og Stofa. Hvem har skylden, og hvorfor tager det så lang tid at ordne (vi har haft problemet i 4 måneder nu)?
Af mduelund
Visutech skrev:Hej

Er det nogen der har løst dette problem? Vi har nøjagtig samme fejl, og har også prøvet at downloade ny SW osv osv.

Får besøg af tekniker i morgen, og vidergiver evt. vigtig information.

Note: Problemet er lidt at man bliver smidt rundt mellem antenneforeningen, Sony og Stofa. Hvem har skylden, og hvorfor tager det så lang tid at ordne (vi har haft problemet i 4 måneder nu)?
Har du prøvet at ændre "Land" til Tyskland i stedet for Danmark? Det virker her. Og det er Sony KDL40W5500 og Stofa (Antenneforening Århus)

Michael
Af Visutech
Hej Michael,

Tak for dit svar - jeg tester i eftermiddag.
Af BuuS
Hej. Har løsningen været bare at ændre landet til Tyskland?
Jeg har oplevet problemet på 2 stk 40W5500 og de har flere gange været på vej bag i bilen ud til det Sony Center hvor de er købt.

Jeg oplever også fejlen som periodisk hvor nogle kanaler kommer og går som de har lyst selv om der er fuld signalstyrke.
Af mduelund
BuuS skrev:Hej. Har løsningen været bare at ændre landet til Tyskland?
Jeg har oplevet problemet på 2 stk 40W5500 og de har flere gange været på vej bag i bilen ud til det Sony Center hvor de er købt.

Jeg oplever også fejlen som periodisk hvor nogle kanaler kommer og går som de har lyst selv om der er fuld signalstyrke.
Jeps det kører perfekt her hos mig.
Af Lars K
Der er kommet ny software (1.730EA)

"Denne softwareopdatering løser problem med billedudfald på Stofa digital TV."