Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#199055
"...Så fra den dato kan man følge HELE Superligaen på Boxer med sin egen antenne på Taget...."

tja...- Superliga er nu fordelt på 5-6-7 kanaler sssååååå...- "...HELE..." bliver vist til en enkelt kamp pr. weekend...- med mindre at jeg har misforstået dit 'følge' :)
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#199056
Boxer melder også i dag, at BBC World News og National Geographic kommer til sommer. De vil indgå i frit valg muligheden.

Derimod udgår CNN, Cartoon Networks og Travel Channel til sommer.
#199060
allo skrev:"...Så fra den dato kan man følge HELE Superligaen på Boxer med sin egen antenne på Taget...."

tja...- Superliga er nu fordelt på 5-6-7 kanaler sssååååå...- "...HELE..." bliver vist til en enkelt kamp pr. weekend...- med mindre at jeg har misforstået dit 'følge' :)
Når 3+ indgår i Boxers kanaler, så er Boxer i besiddelse af alle kanalerne, som viser Superligaen.

Canal 9, Canal 8, Tv3 sport 1 og 3+.
#199291
Kanal 7 viser ikke Superliga.
Kampene er fordelt således:
TV3 sport 1: Fredagskamp klokken 18.30 + Lørdagskamp klokken 17 + Mandagskamp klokken 19
3+: Søndagskamp klokken 19
Canal 8:Søndagskamp klokken 14
Canal 9: Søndagskamp klokken 17

Altså er der tale om 4 kanaler, som alle indgår i boxer max eller er mulige at tilvælge vis boxer flex.

Hvis Kanal 7 skulle vise en kamp, så skulle det være i tilfælde af sammenfald med andre kampe, hvilket maks er en gang pr. Sæson, hvis det overhovedet sker.
#199313
- Nemmerlig - og derfor KAN HELE Superligaen ses med egen antenne fra 01-07 - IKKE?!?

Men da Allo fremsatte tvivl om dette, så bad jeg vedkomne om at komme med et bevis på en kanal der viser suppe-bold som ikke var med i BOXER MAX/Flex8, og det kan/vil vedkomne så åbenbart ikke.