Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Holm86
#59331
er der nogle som har noget info på en kommende 9'serie??

kommer den til at hedde B9000 ?? og bliver den med local dimming LED istedet for bare Edge-LED?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#59333
Jeg har en smule information på 9 serien. Det jeg ved indtil nu er, at den hedder 9000 - formentlig B9000. Den komemr med LED backlight med local dimming.

Angiveligt skal den lanceres i 46 og 65 tommer - muligvis også i en 52 eller 55 tommer. Den lanceres i juli 2009.
Af Kief
#59334
Rasmus Larsen skrev:Jeg har en smule information på 9 serien. Det jeg ved indtil nu er, at den hedder 9000 - formentlig B9000. Den komemr med LED backlight med local dimming.

Angiveligt skal den lanceres i 46 og 65 tommer - muligvis også i en 52 eller 55 tommer. Den lanceres i juli 2009.
Som her:

http://www.dealerscope.com/article/led- ... 216_1.html
Af Holm86
#59348
det er rimligt sparsommeligt hvad der står om 9000 serien i det link ... det eneste der står er at den får LED med Local Dimming og hvilke størrelser den kommer i ... der står intet om den får 200hz eller ligende.
Af Kief
#59351
Holm86 skrev:det er rimligt sparsommeligt hvad der står om 9000 serien i det link ... det eneste der står er at den får LED med Local Dimming og hvilke størrelser den kommer i ... der står intet om den får 200hz eller ligende.
Nu var det blot som kilde til Rasmus' indlæg.. Der er ikke rigtig sluppet noget ud omkring det da der er alt for længe til release.. Selv 6-8 serien står der næsten intet om nogen steder og er ikke engang kommet på Samsungs hjemmeside, på trods af man allerede kan få den i Sverige og den burde være i DK i løbet af denne måned..
Af Holm86
#59370
ja ved godt det bare var til Rasmus indlæg :)

men vil da sige at du kan da godt finde al info på både 7 og 8 serien hvis man vil.

og så længe er der da ikke til release datoen hvis det bliver i juli månede ... det er der trodsalt kun et par måneder til.

har da tit læst om skærme næsten op til et år før de kom på markedet ...

dog syntes jeg det er gået rimligt sløvt til med nyheder inden for fladskærme de sidste 6-8 måneder ....
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#59377
De begynder at rulle ud nu. Typisk lanceres der skærme her i foråret (marts/april/maj) og igen til efteråret (september/oktober).

Blot hold øje med forsiden. Vi tilføjer nyheder efterhånden som de dumper ind :)
Af Kief
#60622
Rasmus Larsen skrev:Je ghar netop fået bekræftet, at jeg modtager en 46 tommer version fra B7000 serien - formentlig i morgen.
LÆKKERT! ... afventer med spænding "dommen" :D