2. dec 2009, 18:20
"Til prisen får man faktisk en del for sine penge. Jeg har personligt altid ment, at B&O bare var dyrt design, men med Beolab 9 får du både et sæt højtalere, 6 mono forstærkere, dansk design og ikke mindst vellyd. Jeg havde aldrig troet, at det ville komme over min læber, men her er et produkt fra B&O, som får min varmeste anbefaling med på vejen."
Ja det er dyrt og ja der er vægt på design også. MEN det er stadig helt i top mht. kvalitet - billedet på deres TV er blandt de bedste og deres lyd ligeså.
Jeg er sgu stolt over dem.
macsat skrev:En helt så grundig anmeldelse er det ikke, men der er dog en dansk anmeldelse af BeoLab 9 her:Fra artiklen:
http://www.hifi4all.dk/content/template ... 8&zoneid=3
"Til prisen får man faktisk en del for sine penge. Jeg har personligt altid ment, at B&O bare var dyrt design, men med Beolab 9 får du både et sæt højtalere, 6 mono forstærkere, dansk design og ikke mindst vellyd. Jeg havde aldrig troet, at det ville komme over min læber, men her er et produkt fra B&O, som får min varmeste anbefaling med på vejen."
rhino (DK) skrev:nu har jeg i snart 15 måtte høre at mit B&O grej bare var lavet af gamle phillips komponenter og gamle kattemadsdåser, så er det jo rart at man kan linke til denne side og hvertfald bevise at deres tv skærme ligger i toppen af ligaen hehehehehe hvis nu der skulle komme flere der kritiserer B&OJeg har det på præcis samme måde. Jeg synes det er sindsygt fedt at se at B&O rent faktisk ER fed kvalitet og ikke elendig kvalitet i dyr indpakning som nogen har for vane at beskylde dem for.![]()
Ja det er dyrt og ja der er vægt på design også. MEN det er stadig helt i top mht. kvalitet - billedet på deres TV er blandt de bedste og deres lyd ligeså.
Jeg er sgu stolt over dem.