Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Marsman
#163272
Hej Rasmus

Jeg ville lige høre om man kan bruge de samme indstillinger
til en LG LM670T
en jeg har haft siden i torsdag :) super lækkert tv
Af noxity
#163273
Rasmus Larsen skrev: Det var egentlig derfor jeg valgte at bringe billede nummer 2. Pressefotoet kan give det forkerte indtryk, men der er nok blot tale om lidt kreative markedsføringsfolk et sted derude :)

Jeg skal dog nok indskyde, at når LG siger "Rammeløs" (eller Borderless), så refererer de til frontskærmen, der er helt "ren", og således uden rammer. Rammen omkring billedpanelet er stadig ikke helt væk.
Wow, det må da give anledning til problemer hvis de bruger det foto til officiel markedsføring. Om det så er dem selv eller en forhandler der bruger det. Det er noget at det mest vildledende jeg har set længe.

Troede der var tale om en helt anden model ;;)
Senest rettet af noxity 3. apr 2012, 21:17, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#163274
Marsman skrev:Hej Rasmus

Jeg ville lige høre om man kan bruge de samme indstillinger
til en LG LM670T
en jeg har haft siden i torsdag :) super lækkert tv
Jeg har kun set LM670T kort og ved ikke om den reagerer på helt samme måde, men overrodnet burde du godt kunne. Undlad dog at bruge RGB (rød, grøn, blå) indstillingerne. Og så husk, at hvis du har det i en stue, så kan det være en fordel at slå Eco-funktionen til eller at skrue og for "baggrundslys" :)

PS: Lad os endelig høre lidt tilbagemeldinger på LM670T ;) Eventuelt som en brugeranmeldelse.
http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewforum.php?f=10
Af fredizy
#163275
Marsman skrev:Hej Rasmus

Jeg ville lige høre om man kan bruge de samme indstillinger
til en LG LM670T
en jeg har haft siden i torsdag :) super lækkert tv
Hvor har du købt denne model? Synes de er svære at opstøve på nettet.
Af Marsman
#163277
hej rasmus
jeg skal prøve
kigger på det når jeg kommer hjem
må lige advare er ikke den stor forfatter :)
og har ikke vild meget forstand på det
Af Solheim
#163282
hvad med 2d til 3d konvertering, hvor godt er det?
Af Nerosl
#163284
Har lige fået at vide i dag i Expert, at de ikke får LG´s nye modeller før end om flere uger, da LG har lavet en eneforhandlingsaftale med en anden kæde (Elgiganten), så der bliver da ikke nogen prisfald før end den 6 ugers aftale ophører....øv øv
Af THM
#163288
nåe så er det derfor elgiganten lægger ud med priser der er højere end lg's vejledende :D
Af Marsman
#163290
hvordan ligger man billeder ind Bruger tests
ved ikke lige hvordan man gør og prøver at skrive lidt om LG 55LM670T
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#163292
Du kan ikke uploade til vores server. Du må bruge en ekstern billedserver. Hold billederne under 500 pixels bredde hvis du vil indsætte dem i teksten bagefter.
Af jones31
#163297
Nerosl skrev:Har lige fået at vide i dag i Expert, at de ikke får LG´s nye modeller før end om flere uger, da LG har lavet en eneforhandlingsaftale med en anden kæde (Elgiganten), så der bliver da ikke nogen prisfald før end den 6 ugers aftale ophører....øv øv

Eller fordi LG godt ved hvor de fleste skærme bliver solgt henne og nu er nu Expert jo ikke ligefrem dem der kan følge med på prisen som bilka og elgiganten. Expert er jo altid dyrere :-)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8