19. aug 2009, 21:23
#71062
Sjovt nok, så har jeg også fået svar fra Samsung i dag, desværre er det som altid et standard svar, som ingen kan bruge til noget.
Hei
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
[Solution]
Kunder som oplever slør på vores LED TV har oftest et dårligt signal og
det er derfor, at de oplever problemer med billedet. Hvis der skulle
være en fejl på et TV, så skal det selvfølgelig repareres. Reparationer
udføres af eksterne partnere, Infocare og Service Center Gruppen.
Jeg håber at dette var til hjelp for dig.
Hvis du har nogen yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
os igen.
Hei
Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic.
[Solution]
Kunder som oplever slør på vores LED TV har oftest et dårligt signal og
det er derfor, at de oplever problemer med billedet. Hvis der skulle
være en fejl på et TV, så skal det selvfølgelig repareres. Reparationer
udføres af eksterne partnere, Infocare og Service Center Gruppen.
Jeg håber at dette var til hjelp for dig.
Hvis du har nogen yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte
os igen.
Samsung 55HU7505