Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NoNameDesigndk
#40333
nej.. cinemagic er sikkert først lige begyndt at kigge på det i dag.. det tar lidt tid.. ;) men pz85 tror jeg godt I kan glemme at få meget billigere.. den er vist tæt på så billigt som det overhovedet kan lade sig gøre at lave den til.. I skal i hvert fald ikke forvente I kan få den ned på 11.000 eller under.. det tvivler jeg på.. men jeg kan da godt lige forhøre mig.. men er det ikke PZ800 I helst vil have ?
Af dimseduten
#41227
Hm, er det mon forsent at skrive lidt omkring fælleskøb på Panasonic 42PZ85? :-) Jeg er nemlig klar på det, har en kammi som er med også - så to stk hertil allerede
Af NoNameDesigndk
#41231
dimseduten skrev:Hm, er det mon forsent at skrive lidt omkring fælleskøb på Panasonic 42PZ85? :-) Jeg er nemlig klar på det, har en kammi som er med også - så to stk hertil allerede
Hmm pz85 droppede vi jo lidt, fordi der ikke var nok der ville have det.. Men hvis du har kendskab til andre end jer to der godt kunne tænke sig dette tv, kan jeg da lige høre fleggaard om de vil give et tilbud på det.. Ville I selv hente ? Jeg har hentet et fornuftigt tilbud hjem på 42pz800 i stedet som jeg prøver at samle folk nok til på recordere.dk..
Af jimme
#41408
NoNameDesigndk skrev:
dimseduten skrev:Hm, er det mon forsent at skrive lidt omkring fælleskøb på Panasonic 42PZ85? :-) Jeg er nemlig klar på det, har en kammi som er med også - så to stk hertil allerede
Hmm pz85 droppede vi jo lidt, fordi der ikke var nok der ville have det.. Men hvis du har kendskab til andre end jer to der godt kunne tænke sig dette tv, kan jeg da lige høre fleggaard om de vil give et tilbud på det.. Ville I selv hente ? Jeg har hentet et fornuftigt tilbud hjem på 42pz800 i stedet som jeg prøver at samle folk nok til på recordere.dk..
Der er også noget fælleskøb igang i denne tråd:
http://www.recordere.dk/forum/forum_pos ... PN=1&TPN=1