Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af bimbobo
#41432
Hej,
jeg har læst anmeldelsen af 32D3000 her i Flatpanels og den var rigtig god, men hvad kan I anbefale mellem 32W4000 og 32D3000?

Jeg ved, at den ene har Full HD men ikke 100mhz motionflow.... men for mig Full HD er ikke pt meget vigtigt.

Prisforskel er kun 500,- så i bund og grund er jeg kun interesseret i den bedste billedskvalitet mellem de 2 TV

Håber I kan hjelpe
På forhånd tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#41444
Og det SKAL være en af de to?
Af bimbobo
#41448
Det skulle være en af disse to... både på grund af budget, og fordi de har tunere og andre ting de fleste i prisklassen ikke har.

I første omgang ville jeg gerne have en mening om disse 2, men er der nogen som har et andet bud med de samme specs og samme "indhold" af funktioner og hardware er det også OK.

Prisen skal være mellem 7000-8000,-

På forhånd tak..
Af bimbobo
#41478
:(( er der ikke nogen med et godt råd?

Please...

Tak
Af Kratz
#41504
Hvis jeg skulle købe et LCD TV her og nu ville jeg helt klart gå efter Sony's W4000 serie.
Denne serie har fået mange rosende ord med på vejen, og jeg har set den som vinder af flere test i 40-46 tommer størrelsen.
Af bimbobo
#41505
..tak fo svaret.
Min eneste tvivl er 100 mhz motion flow contra New Bravia engine 2..

Jeg er ikke ekspert i TV, men det ser ud at 100 mhz gør en forskel i de test jeg læste.

Mvh
Af Kratz
#41509
Hmm, W4000 kører måske ikke med 100 mHz?
Jeg må indrømme, at jeg ikke er så godt inde i de tekniske specifikationer for LCD skærme. Her må vi have de kloge hoveder på banen.
Jeg har mere studeret plasma skærmene, da det var hvad jeg gik efter.

Jeg har blot set 2 test i august numre af større engelske magasiner hvor flere skærme i henholdvis 40 tommer og 46 tommer sammenlignes. I begge tilfælde løb W4000 af med sejren.
Af Kapper
#41519
Jeg er også i gang med at handle sony 32" og har efterhånden besluttet mig for KDL-32P3000. Hovedsageligt af den grund at jeg 1) er pjattet med Sony og 2) den scorer bedst i testen udført af forbrugermagasinet Tænk. Og så er den tilmed billig.

http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... DL-32p3000

Måske det også er noget for dig. Jeg kan ikke på nogen måde gennemskue forskellen mellem de forskellige Sony KDL-32x3000 modeller (W, P, T, U osv....)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#41521
P-modellen er en tak under de modeller der diskuteres her og har heller ikke 100 Hz (mHz er lige i overkanten!). W4000 har heller ikke 100 Hz teknologi.
Af bimbobo
#41550
yakken, kom så med dit bud :)

Ikke fordi jeg overlader afgørelsen til andre, men man kan altid finde positive/negative ting i alt.

Mellem disse 2 hvad er den bedste all-rounder, for almindelig familie-TV kiggeri og "primært" Sport for migselv..?

På forhånd tak
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#41552
Selvom 100 Hz virker hos Sony, så tror jeg at jeg ville smide pengene efter den nyeste model, dvs. W4000.
Af bimbobo
#41573
:) Sådan... Tak til alle for svarene.. :)

Mvh
Af mejersken
#41615
Kapper skrev:Jeg er også i gang med at handle sony 32" og har efterhånden besluttet mig for KDL-32P3000. Hovedsageligt af den grund at jeg 1) er pjattet med Sony og 2) den scorer bedst i testen udført af forbrugermagasinet Tænk. Og så er den tilmed billig.

http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... DL-32p3000

Måske det også er noget for dig. Jeg kan ikke på nogen måde gennemskue forskellen mellem de forskellige Sony KDL-32x3000 modeller (W, P, T, U osv....)
Hvis du så modellerne i din stue, vil du meget nemt kunne se forskellen.

At P serien scorer højest i Tænks test kan vist kun skyldes prisen, og at billedkvalitet ikke er vægtet særligt højt