Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#23455
Kære Geco kunde

Panasonic Danmark har oplyst os, at de på trods af en overfor os bekræftet leverance og leveringsdato, alligevel ikke formår at levere et større parti TH-42PV60EH og TH-32LX60 skærme til vores lager.

TH-42PV60EH 42" plasma
Har du en TH-42PV60EH i ordre, så tilbyder vi at opgradere din ordre til Panasonic's TH-42PX7 model uden merpris.
Denne model har bl.a. Panasonic's nye G10 panel, både digital og analog TV-tuner, VIERA link, 1080P kompabilitet, V Real II teknologi og Panasonic's nye elegante 2007/2008 sorte design.
Skærmene går på lager uge 37 (kommende uge).


Da jeg har bestilt en TH-42PV60EH gælder tilbuddet mig... er det bare i orden eller hvaD? :) Det skal siges at prisen er 6699,-
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#23457
Det er jo en PX7 og ikke en PX70 model, så prisforskellen er forsvindende.
Af 8mbit
#23462
men så vidt jeg kan forstå er det et bedre tilbud? skal bare lige være sikker :) og hvad er forskellen på den jeg bestilte først og den jeg får nu så?
Af TYBO
#23467
Tjaaa lad os sige det på denne måde....hvis du ikke vil have det vil jeg godt overtage den til den pris :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#23469
Du kan læse om begge modeller på panasonics hjemmeside.
Brugeravatar
Af Erroneus
#23473
Ja det må vel siges at være en pæn gratis opgradering.

Jeg har selv købt et TH-32LX60 og afventer spændt på at se hvad der kommer som alternativ.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#23476
Er den da også udgået?
Brugeravatar
Af Erroneus
#23482
Ja, har fået samme mail som 8mbit har fået, men det er åbenbart ikke faldet helt på plads endnu hvad TV vi får tilbudt i stedet for TH-32LX60 modellen.

Skulle gerne komme mere info her i løbet af uge 37, så venter spændt på at se hvad der bliver opgraderet til.
Af red_martians
#23483
PX60 har bedre lyd end PX7 og for den sags skyld også PX70. PX60 har stik på fronten, så man ikke skal rode bag ved fjernsynet når digital-kameraet skal sluttes til. Billedbehandlingen skulle vist stadig være dårligere end PX70, og PX7 er nok nærmere en efterfølger til PX45 end til PX60.