Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kimR
#163611
Hej.

Jeg har haft en harddisk optager i ca. 1 år og det har været fint med optagelser via Stofa, hvor jeg kunne bruge en normal antenne indgang. Nu har jeg fået en tv-boks, som ikke har antenne stik. Derfor kan jeg ikke få min haddisk koblet til og optage tv. Er der nogen som har en løsning?
PS. Jeg kan ikke skifte til Stofa her og nu, da de ikke levere til vores nye adresse.
Af jng
#163619
kimR skrev:Hej.

Jeg har haft en harddisk optager i ca. 1 år og det har været fint med optagelser via Stofa, hvor jeg kunne bruge en normal antenne indgang. Nu har jeg fået en tv-boks, som ikke har antenne stik. Derfor kan jeg ikke få min haddisk koblet til og optage tv. Er der nogen som har en løsning?
PS. Jeg kan ikke skifte til Stofa her og nu, da de ikke levere til vores nye adresse.
Samsungs BD-D8x00 er optagere til tv-signaler; ikke optagere til 'computersignaler'.
I nogle områder kan Waoo endvidere levere et antennesignal, og der er du nødt til at købe for at kunne bruge Samsungen. Bemærk, dette er ikke en fejl ved Samsung-produktet.
Af kimR
#163670
Hej.

Tak for dit input. Jeg var godt 100% klar over det ikke var en fejl ved min Samsung. Jeg søgte bare en løsning.