Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JJG
#162096
Har lige købt en Samsung BD 8900N da vores gode gamle Sony DVD/HDD var begyndt at strejke lidt ved afspilning af DVD :-(

Jeg har en del gamle optagelse på den gamle Sony, som jeg gerne vil have lagt over på den nye HDD, men mangler en smart måde at gøre det på. Så vidt jeg kan se mig frem til, så er der ikke en signalindgang, hvor man bare kan koble den gamle afspiller til den nye og så optage den vej. Jeg har derfor tænkt på at brænde de gamle optagelser ud på DVD, og så optage dem på den nye HDD, men synes ikke jeg kan finde et menupunkt, hvor det er muligt at kopiere fra BluRay drevet til HDD - nogen der ved, om det i det hele taget kan lade sig gøre? Manualen synes jeg heller ikke er til så meget hjælp på dette punkt.

Ærgerligt at der er så få valgmuligheder for os, som gerne vil have en kombineret HDD og DVD/BluRay.....
Af Kavi
#163299
Der er flere på recordere.dk, der diskuterer at samsung har et mindre problem med nogle filformater de ikke kan få afspillet fra deres netværksserver. Det må således betyde at sådan en bandit vil kunne bruges som inputenhed/fjernfillager..

Dog ved jeg ikke hvordan du får dine filer på dette netværksdrev, da filer på en mærkevareoptager oftest er krypterede. Husk at opdatere til nyeste version firmware - det løser vist en del problemer :)