Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jsj
#155294
Hej, jeg har et Samsung ps63C7705 hvor jeg tidligere har kunnet optage tv på min Samsung G2 HDD, men NOGEN har været ved at ride med de forkerte knapper ;-) og nu kan jeg ikke engang få tv'et til at registrere min G2 disk mere. Har haft disken koblet til pc, og der står at den er "i orden" og 100% ledig plads...
Når je kobler min WD HDD til tv'et, så bliver den genkendt med det samme, hmmmm , er der nogen der har et forslag til en løsning på mit prob. ??
Af jsj
#155299
Yes, fandt selv løsningen! Hentede et Samsung formaterings værktøj til eksterne hdd, formaterede min G2 til FAT32 , går meget hurtigt, og NU KAN MIT SAMMY TV GENKENDE MIN HDD IGEN, fedest.
Af smoller2410
#162138
Hej.
Jeg har et andet problem med en Lacie Rikiki 500 GB HDD USB 2.0. Mit Samsung 55UE 8005 genkender det godt nok - påstår dog at det er 1 GB men når jeg så optager er der plads til 14 (fjorten) minutter. Jeg har prøvet at koble til PC - det virker super. Har også prøvet at formatere til FAT32 som du skriver. Har gjort det på PC og uden at downloade noget specielt program. Kan være jeg spørger dumt men det formateringværktøj var det på PC eller direkte på TV?
Af jsj
#162145
smoller2410 skrev:Hej.
Jeg har et andet problem med en Lacie Rikiki 500 GB HDD USB 2.0. Mit Samsung 55UE 8005 genkender det godt nok - påstår dog at det er 1 GB men når jeg så optager er der plads til 14 (fjorten) minutter. Jeg har prøvet at koble til PC - det virker super. Har også prøvet at formatere til FAT32 som du skriver. Har gjort det på PC og uden at downloade noget specielt program. Kan være jeg spørger dumt men det formateringværktøj var det på PC eller direkte på TV?
Hej , jeg gjorde det på min hdd, koblet til pc'en,
Men det var et formaterings værktøj, udelukkende til Samsung hdd, desværre :-(
Prøv og Google, og se efter om der findes et værktøj til din Lacie hdd, det er det bedste råd jeg kan gi dig.