Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#161265
Hej,

har netop indkøbt mit samsung drømmetv og er nu klar til det næste at afspille blu-ray film og 3D film.
Jeg er nu i tvivl om jeg skal købe en Samsung BD-afspiller eller om jeg istedet skulle investere i en NAS og så lade fimene hente via NAS'en. Den billige løsning er jo blot en BD-afspiller men jeg syntes at NAS vil være et bedre alternativ, men det er jo også det dobbelte i pris.

Noget her som har erfaring med Samsung og anvendelsen af NAS og hvad ville I anbefale?

NAS'en jeg har kik på er en Synology 212+
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#161269
Har du tjekket om TVet kan trække en 1:1 rippet BluRay?
Af flop
#161272
Hej, nej jeg har ikke checket det. Mine PC'er kører wireless hvor tv'et er forbundet til routeren med et LAN kabel. Tror ikke på at wireless kan trække en sådan.

Men jeg kan jo forsøge at sætte pc'en til netværket med et kabel også, så skulle det vel give en indikation?
Af Chaui
#161288
Umiddelbart skal du vel kunne afspille Blu-ray skiver? så en Blu-ray afspiller kommer man vel ikke udenom idag, en PS3 er jo en "billig" løsning da den kan bruges til at spille på og se Blu-ray samt 3D Blu-ray.

En NAS behøver jo heller ikke være vildt dyr. købte selv en til 800kr i Elgiganten, der kan alt det den skal. Den afspiller fint 3D SBS og diverse film.