Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Henrik T
#160628
Hej.


Kan det være rigtig at man ikke kan få en DVB-C (Stofa) optager der kan optage 2 forskellige programmer SAMTIDIG ??



Har kigget på forskellige optagere med 2 x tuner, men synes altid der står optage et program samtidig med at du ser et andet. Det kan jo være lidt ligegyldigt, da jeg jo blot kan bruge den indbyggede tv-tuner i skærm til at se et andet prg.



Henrik
Af jng
#160633
Henrik T skrev:Hej.


Kan det være rigtig at man ikke kan få en DVB-C (Stofa) optager der kan optage 2 forskellige programmer SAMTIDIG ??



Har kigget på forskellige optagere med 2 x tuner, men synes altid der står optage et program samtidig med at du ser et andet. Det kan jo være lidt ligegyldigt, da jeg jo blot kan bruge den indbyggede tv-tuner i skærm til at se et andet prg.



Henrik
Personer, der måtte indehave en fjernsynsmodtager uden DVB-C, kan ikke blot bruge den indbyggede tv-tuner i skærm, da den passende tuner ikke findes.
Af Henrik T
#160634
Er jeg godt klar over JNG.

Men når nu "de fleste" sikkert har tv idag med digital tuner, ville det jo være ret naturligt at kunne bruge de 2 indbyggede tunere i optager til at optage med synes jeg :)

Kan se man kan gøre det med DVB-t, så hvorfor ikke også med DVB-c??
Af JesperKeller
#160635
Den eneste måde jeg kender til, er ved at du har dig en harddisk optager (f.eks Stofa's egen, eller en Bluray harddisk optager) og at dit tv er PVR-ready.
Så kan du optage på både din afspiller og dit tv, men så kan du også kun se de to kanaler du er i gang med at optage.
Af jng
#160652
JesperKeller skrev:Den eneste måde jeg kender til, er ved at du har dig en harddisk optager (f.eks Stofa's egen, eller en Bluray harddisk optager) og at dit tv er PVR-ready.
Så kan du optage på både din afspiller og dit tv, men så kan du også kun se de to kanaler du er i gang med at optage.
Vil du linke til Stofas egen [harddiskoptager]?