Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jacob_Bentzen
#47165
Ja jeg har bestilt Yousee kabel-tv og vil godt have det ind over min computer så jeg kan se det med min projektor.
Jeg bruger Media Center i Vista.
Af Jacob_Bentzen
#47171
Hvad skal jeg med et CA modul?? Da jeg flyttede ind i lejligheden, var der stadig TV og der brugte jeg et Hauppauge WinTV-HVR-1300 og det gik ok. Men det er jo ved at være gammelt og ville godt prøve noget nyt.
yakken skrev:Jeg har kun fundet én type TV tuner der kan dekode DVB-C og det er denne:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... &Soegeord=

Jeg tror dog ikke der medfølger CA modul til den, så allerede dér er du lidt i problemer hvis det ikke kan lokaliseres på nettet.
Brugeravatar
Af kthomsen
#47172
Kan du ikke bare leje digitalboksen fra yousee og sætte den direkte til din projektor?
Af Jacob_Bentzen
#47173
Jo det kunne jeg sikkert godt men vil godt have det over min HTPC først.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#47174
Jeg gik naivt ud fra at du ville have digitalt kabel-TV. Hvis du bare vil have det analoge signal, så er endnu et Hauppage sikkert fint.
Af Jacob_Bentzen
#47840
Så nu har jeg fået købt et TerraTec Cinergy C PCI og har ikke haft problemer med det endnu.
Men jeg kan bare ikke finde Canal+ eller TV1000 og det burde jeg kunne.
Kan se jeg skal søge under Qam 64 for at finde Yousee kanalerne men er det også der at Canal+ og TV1000 er??
Kan også se at man i DVBViewer kan vælge imellem 2 x QAM 64, 1 QAM 64 (6111 MS/s og QAM 64 (6975 MS/s) så hvad burde jeg vælge??