Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#103847
Ja jeg har efter hånden set vi er nogle stykker som har valgt at udtrykke vores kones/kærestes følelser over for vores nye indkøb af 3DTV.

De fleste siger at hun brokker sig over pris eller størelse osv.
Ja generelt kan jeg kun se de er meget i mod vores kæmpe interesse for denne dejlige teknologi og det at få en ordentlig flad uden det giver røde kinder :D højest firkantede øjne O_O

Jeg er dog i en helt anden boldgade da min kæreste hun næsten ikke kan vente på at den kommer ind i huset.
Ja ligefrem ringer til familie og fortæller stolt at vi nu skal have 3DTV, denne hoveren og blæren høre jo elelrs os mænd til, men hun følger godt trop vil jeg sige.

Er jeg den eneste hvor konen/kæresten bare er helt med på idén om 3DTV og ikke klager over prisen eller størelsen osv... ?

Nu skal det så siges jeg kommer fra en 32" SONY Gammel kasse TV, så derfor måske begejstringen er højere end ellers.

Men er der andre hvor konen/kæresten har jublet over indkøbet uden brok ? :)
Af akanhjo
#103850
Jeg har ikke engang et fjernsyn og min kæreste synes det er det værste nyttesløse bras at investere i, især når jeg siger 50 eller 63 tommer.... det ville elelrs have været rart at være i din båd, så var det noget nemmere og få overbevist om en 63'er :)
Brugeravatar
Af MigSelv
#103855
Hej
Min kone blev irriteret over, at skulle vente endu 1 uge på 50VT20. Så du er ikke den eneste. Hun havde glædet sig til DK´s vm kampe på en større skærm, har pt. en 42".
Af Martin Sjøstrand
#103860
Jeg har en gammel 40" Samsung, og gik længe og overvejde en af sidste års 46" LED... så kom 3D, så begyndte jeg at blive mere tv interesseret, og ville anskaffe mig en 50" PS50C7705

Så da jeg havde slæbt hende i butikker mange gange, og brugt timer (læs:mange :) ) på nettet, og ville til at bestille, så sagde hun "jamen skat, hvorfor bestiller vi nu ikke bare den i 63"... ellers vil du jo bare ærgre dig efter et stykke tid" :p

Så den er bestilt, og nu glæder hun sig da også, selvom hun ikke helt fatter min film og tv hobby :)

.....Jeg måtte dog gå med til at HUN kunne anskaffe sig en hund, selvom det ender jo helt sikkert med jeg også skal gå med kræet, selvom jeg pure har nægtet :D
Af trykkertor
#103873
Jeg deler trådstarters båd.
Vi kikket på VT25 50", og lige om hjørnet stod der en Samsung C7705 i 63".

Og efter at have set den, siger hun det ikke er vits at købe den lille 50".
Det skal være 63"!