Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#101972
Skulle der ikke have været trukket en vinder, sidst i sidste uge, eller starten af denne?

Ville jo være meget rart at vide, om man skal afbestille sit PS63C7705, og så "nøjes" med 50" i stuen, eller om man bare skal have en 50" i soveværelset :p
Af akanhjo
#101981
Du må bo i et mansion med alle de store fjernsyn du skal have!! ville nu selv gerne have en 63'er...
Af Martin Sjøstrand
#101984
Overhovedet ikke....

63" vil de fleste nok mene er alt for stor til min lille stue, planen var oprindeligt kun en 50"...... men så begyndte kæresten at snakke om at hun ville have hund, hvilket jeg nægtede, indtil jeg så muligheden for så at klemme ind, at hvis hun ville have sådan en, så skulle jeg bestemme tv størrelsen :D

50" er slet ikke realistisk i soveværelset.... men et eller andet sted skal man vel gøre af den VT20 hvis man vandt :)
Af akanhjo
#101985
sweet as... hvorfor synes min kærest så at 50 er for stort ... got damn it hehe. nu vil min kæreste have to katte, så kan det være jeg skal presse samme nummer! ;)
Af mhca
#101986
Det sidste, jeg har fået at vide af Rasmus, er, at TV'et ikke er kommet til Danmark endnu.

Han ønsker ikke at trække en vinder, som så efterfølgende må vente 2-3 uger på TV'et.
Det har han før prøvet pga. forsinket ankomst af TV'et.

Så i stedet må vi vente i spænding på lodtrækningen :-)
Jeg håber bare, at lodtrækningen er lukket, så der ikke stadig er mange der tilmelder sig og reducerer min chance ;)