Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af WHD
#101005
Er der nogen på markedet ? Lidt kedeligt med en VT20 og en afspiller uden film :-(

Har prøvet Final destination 3D, men det funger slet ikke. Måske er det ikke rigtig 3D som det der ligger på testskiven.

HVis der er nogen der kender til nogle film. Så skriv gerne nogle links til hvor de kan købes...
Af noxity
#101016
Så vidt jeg ved så er Monsters vs. Aliens den eneste film som er udgivet i 3D.
Brugeravatar
Af hans123
#101017
noxity skrev:Så vidt jeg ved så er Monsters vs. Aliens den eneste film som er udgivet i 3D.
Den har jeg fundet som eneste film ( har den hjemme )

Har fået Panasonic 3d Bluray afspilleren mangler TV men det skulle lande i morgen ( VT20 )
Af trykkertor
#101034
Final Destination er i god gammel rød-grøn 3D.
Monsters vs Aliens har jeg hørt kun virker på Samsung sit system.
Clouds with a chance of meatballs kommer på Blu-Ray 3D i juni.
Sony har lovet noget fedt 3D til PS3 når de lancerer sine 3D fjernsyn den 10. juni.

Så demodisken til Panasonic bliver nok spillet mange gange inden juni kommer med sine små skatter.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#101075
Jeg tror vi i første omgang kommer itl at se primært animationsfilm i 3D.

Demoskiven fra Panasonic har nogle gode klip fra virkelige optagelser, men man blive rnu også hurtigt træt af at se dem igen og igen :)
Af silden
#101077
WHD skrev:Er der nogen på markedet ? Lidt kedeligt med en VT20 og en afspiller uden film :-(

Har prøvet Final destination 3D, men det funger slet ikke. Måske er det ikke rigtig 3D som det der ligger på testskiven.

HVis der er nogen der kender til nogle film. Så skriv gerne nogle links til hvor de kan købes...
Filmen Journey To The Center Of The Earth med Brendan Fraser skulle vist være i 3D og med dk tekster :)
Af fc-andeby
#101549
Rasmus, du skriver at der en Demoskive fra Panasonic af, var det en der fulgte med TV'et eller er den en du selv har købt?

For jeg har da ikke kunne finde en Demoskive til mit tv, da jeg købt den.
Af trykkertor
#101554
Demo-disc følger med 3D BluRayspilleren.
Af Among
#101686
trykkertor skrev: Monsters vs Aliens har jeg hørt kun virker på Samsung sit system.
Er der en der kan be- eller afkræfte ovenstående?
Af Suneee
#101691
Jeg kan skaffe et svar angående MvA, da jeg vil teste lige præcis det i weekenden hos forhandleren.
Brugeravatar
Af hans123
#102024
MvA virker fint i 3D på panasonic