Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af RC
#99506
Hej.

Nu skal jeg lige ha helt styr på dette...

Da jeg pt. har Samsung PS50B855, med den kendte "brummelys" fejl på. Har jeg mulighed for at ombytte det til anden model... Jeg har kigget lidt på de nye 3D tv'er fra Samsung - PS50C7705 eller PS63C7705. Pt har jeg tilslutte min PS3 via HDMI og et optisk kabel fra tv'et til min Denon soundbar. Er der noget med at der kommer en opdatering til PS3'en så man kan se 3D via denne!? Og er det en gratis, der hentes ned ligesom når der kommer en alm. opdatering?
Af H8Red
#99533
Hey.. den kendte brummelyd :)

Har lige fået afhentet mit PS50B855 af InfoCare og fået mit RMA.
Har PT en PS50C7705 i ordre, glæder mig vildt til det tv.

Var ellers top glad for det gamle, hvis ikke det lige var fordi det summede mig lige mellem øjenene. Desuden havde det en tendens til flimrende pixels øverst i højre hjørne, ved materiale der var lyseblåt... hmm...

Da jeg selv forhandler det pågældende plasma tv, sidder jeg og kigger leverings dato hele tiden. :) PT d. 20/5.... puuuhhh lang tid.

Med hensyn til PS3, så kommer der vist en summer update, der tillader 3D spil og senere på efteråret en update der muliggør blu-ray 3d.

Det er vist ikke det der hedder den søde ventetid.
Af jvvpc
#99546
Med PS3'eren er det rigtigt at den bliver opdateret til 3D spil til sommer og film til efteråret.
Det er dog noget med at den ikke kommer til at understøtte (ikk hel 100 på det her) enten FullHD eller bare 1080p. Der var hvertfald en begrænsning et sted.
Derfor har vi også valgt at købe en ekstern BD-3D afspiller :)