Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af claustrier
#96232
Har ledt længe efter prisen på denne når den lander, og fandt nedenstående artikel hvor den er nævnt (ca. 21.500,- for 55")

http://www.pcworld.dk/art/11574

Ville lige dele det med jer andre :-) Tror umiddelbart det bliver mit næste tv, da samsungs 9000 serie åbenbart kommer til at koste en del mere end dette. (Og LG's i øvrigt ser lige så spændende ud)
Af claustrier
#96311
Det er jo Plasma fætteren, men....billigt for 60 tommer :-)
Af purtsak
#96328
ja og testen har på flatpanels er da heller ikke så ringe hehe
Af Morten_J LG
#96334
Hej!

Vi forventer at kunne løfte sløret for priserne indenfor de næste 14 dage på både LX950N og lillebror LX650N.

Levering vil ske fra ca. midt maj.

Håber i kan vente så længe :)
Af claustrier
#96375
Kan (næsten) ikke vente...

Tak for svaret her i tråden, finder det sympatisk når en leverandør viser ansigt overfor brugerne.

Hvis jeg gerne vil forudbestille en 55lx950n burde det altså kunne lade sig gøre om ca. 14 dage?
Af Morten_J LG
#96379
Hej Claus,

Ja, det vil jeg tro. Vi skal jo lige ha' overbevist forhandlerne om at tage produktet ind og hvis det lykkedes, så skulle det nok ikke være noget problem! :) :)

Jeg vender tilbage både her på forum og sender dig evt. en PM, når jeg ved hvor den forhandles, så du kan forudbestille den.

Jeg kan desuden fortælle, at introduktionen er skubbet ca. 14 dage, men heldigvis er det ventetiden værd, da ingeniørerne har villet integrere den trådløse sender til 3D brillerne i rammen på selve TV'et før det blev sendt på markedet - altså en positiv upgrade!

Fortsat god fredag og weekend!
Af claustrier
#96382
Super, tak - har solgt mit gamle tv og det bliver hentet i morgen så jeg er 'topmotiveret' for at få købt det nye så hurtigt som muligt ;-)
Af Minii
#96744
Hvorfor skriver nogen at det er 3d kompatibelt, og andre ikke :s ?

Proshop skriver det er, men kan ikke finde det svar på LG's hjemmeside el. andres.

Her synes jeg også det fremgår, at K950N har 3D.

- Er selv hooked på 60PK950N .


Edit : Tog vidst lige fejl af modellerne kan jeg se. Dog lidt trist at se, at LX950N modellen ikke bliver lavet i 60 :/ .. 3D er bare ikke det samme, på de små skærme.
Af claustrier
#102893
Så er der bestilt et 55 LX950N - ubeset! ;-)

Så nu håber jeg sørme at det lever op til forventningerne - hvilket er alle de positive ting fra LE8500 anmeldelsen, og så bare bedre og vildere :-)

Var ned og se Samsung 8705, og det er godt nok et flot billede, MEN det er rigtigt at synsvinklen er forfærdelig - du skal blot sidde 1 meter til siden i normal afstand, før at sortniveauet er dårligere end midt for. Ikke at billedet er forfærdeligt at se på fra siden, langt fra, men det er bare meget flottere lige midt for - og det synes jeg er ærgerligt.

Samtidigt synes jeg faktisk at jeg i butikken ret tydeligt kunne se at backlight ikke var jævnt fordelt selv midt på skærmen.

Jeg ved jeg er kritisk, kommer fra et Pioneer KRP500A, men vil gerne prøve at komme tilbage til LED (har haft en 3-4 stykker inden Pio'en).

Så kom bare, 8. juni så vi kan få syn for sagen :-)
Af Jericho
#102927
Hej Claus

Hvor har du bestilt TV'et? er nemlig selv meget interesseret i 55 LX950N'eren.
Desværre er der ikke kommet nogle reviews eller tests af skærmen. Det ville være brænd ærgeligt at smide små mange penge efter en skærm hvis den ikke lever op til specs'ene.

mvh.

Tim