14 jan 2009, 21:33

Jeg var i Sony Centeret i dag - i Vejle.
Efter at have set billedet på begge fjernsyn - E4000 og W4500 - og efter rådgivning etc. så blev valget faktisk lidt svært.
Til sidst så vi nogle hurtige billeder, rulletekster (tydelig forskel) og så farverige scener. Så faldt valget altså på W4730 - samme model som W4500.
 - samme model som W4500.
Jeg har endnu ikke sat det op, men glæder mig allerede i morgen, til at installere det hele i stuen. Fordi jeg tog afsted hele vejen fra Odense til Vejle, fik jeg vægophæng + 2m HDMI kabel + TV'et for 10.200 kr.
Indtil videre er jeg ret glad for købet og kan virkelig anbefale de gutter. De er kanon flinke og de kan sq lave et godt tilbud.

Efter at have set billedet på begge fjernsyn - E4000 og W4500 - og efter rådgivning etc. så blev valget faktisk lidt svært.
Til sidst så vi nogle hurtige billeder, rulletekster (tydelig forskel) og så farverige scener. Så faldt valget altså på W4730
 - samme model som W4500.
 - samme model som W4500.Jeg har endnu ikke sat det op, men glæder mig allerede i morgen, til at installere det hele i stuen. Fordi jeg tog afsted hele vejen fra Odense til Vejle, fik jeg vægophæng + 2m HDMI kabel + TV'et for 10.200 kr.
Indtil videre er jeg ret glad for købet og kan virkelig anbefale de gutter. De er kanon flinke og de kan sq lave et godt tilbud.