03 jan 2009, 20:21
Godt nytår people! - Jeg håber I har haft en fed nytårsaften & ikke har mistet nogle fingre eller øjne, og for den sags skyld heller ikke fyrret for mange penge af på alt det pjat.
Jeg har nu været ude og kigget på de forskellige fjernsyn. Jeg må desværre skuffe dem der anbefalede mig PX & PZ80 og PG6000 - jeg kunne slet ikke lide de fjernsyn. Hverken designet eller billedet.
- jeg har både set HD, DVD & alm TV på dem. Til dem der ikke har tjekket min tidligere tråd:
Jeg skal have købt nyt TV til stuen. Størrelsen er besluttet - det skal være 40". Valget står pt mellem Sony modellerne W4500 og E4020 (samme som E4000, dog med aluminium ramme - meget flottere!)
W4500 er jo sådan set en opdateret version af E4020, med 100 hz mm.
Jeg så E4020 i Fona i dag, billedet var så flot (digital tv der blev vist), og må ærligt talt indrømme, at jeg er så damn forelsket i det TV. Det vil også just passe perfekt i min stue, til mine hvide læder sofaer etc.
- Jeg kan få E4020 til 10.000,- hos Fona med dansk garanti etc. ellers har jeg tænkt mig at købe W4500 på nettet til 8.700,- via nettet, dog er det så parallelimporteret (dvs ikke samme garanti). Prisen spiller nu ikke en SÅ stor rolle igen. Mit spørgsmål går ud på:
Er W4500 så meget bedre end E4020 at jeg skal vælge det?
- Fordi hvis det ikke er SÅ meget bedre, så vil jeg virkelig virkelig gerne forkæle min stue med det flotte lækre hotte E4020
TV'et skal benyttes til:
- At se TV med Digital Signal (begge har C tuner, så det perfekt)
- PlayStation 3
- BluRay & DVD film
Jeg skal have købt nyt TV til stuen. Størrelsen er besluttet - det skal være 40". Valget står pt mellem Sony modellerne W4500 og E4020 (samme som E4000, dog med aluminium ramme - meget flottere!)
W4500 er jo sådan set en opdateret version af E4020, med 100 hz mm.
Jeg så E4020 i Fona i dag, billedet var så flot (digital tv der blev vist), og må ærligt talt indrømme, at jeg er så damn forelsket i det TV. Det vil også just passe perfekt i min stue, til mine hvide læder sofaer etc.
Er W4500 så meget bedre end E4020 at jeg skal vælge det?
- Fordi hvis det ikke er SÅ meget bedre, så vil jeg virkelig virkelig gerne forkæle min stue med det flotte lækre hotte E4020
TV'et skal benyttes til:
- At se TV med Digital Signal (begge har C tuner, så det perfekt)
- PlayStation 3
- BluRay & DVD film